Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: تخصیص اعتبار ۲۰۰میلیارد ریالی برای بهسازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و با بیان اینکه به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت‌ها نیاز به بازسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه مساعدت لازم را برای تخصیص۲۰۰میلیارد ریالی جهت بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو‌پی‌اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می‌شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل ـ میانه و بزرگراه‌های استان تصریح کرد: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه‌های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رئیس این سازمان صادر شد.

وی همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سدهای خداآفرین، عمارات نیز گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بیمارستان بوعلی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش تابناک، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جدول هفت لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌ها است، دولت اعتبارات دستگاه‌ها را به صورت تجمیعی آورده است. برای اولین‌بار به دو جدول ۷ و ۱-۷ تقسیم شده که جدول «۷» مربوط به حقوق و مزایا و جدول ۱-۷ مربوط به برنامه‌ها است.

رئیس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: اعتراضی بود که چرا اعتبارات برخی دستگاه‌ها افزایش داشته که معلوم شد که برای حقوق و دستمزد نیست و به خاطر برنامه آن دستگاه‌ها ما در نهایت تغییرات اساسی درباره اعتبار دستگاه‌ها نداشتیم و تغییرات جزئی اعمال شده، بنابراین جدول هفت عینا طبق پیشنهاد دولت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ همچنین تصریح کرد: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست؛ منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است، باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. بعد از آن احکام بازنشستگان زده خواهد شد و بودجه آن هم پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است