Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:36:57 GMT

آخرین وضعیت اقتصاد آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۹۴۴

آخرین وضعیت اقتصاد آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه جولای به سه تریلیون و ۳۶۲ میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه ۱۰ هزار و ۹۰۹ دلار اندازه گیری شده است.  

از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه جولای به یک تریلیون و ۹۳۵ میلیارد و ۲۶۴ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۳۰۷ میلیارد و ۸۵ میلیون دلار بوده است.

در این ماه، بدهی ایالت های آمریکا دو تریلیون و ۱۳۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون دلار و سهم هر شهروند آمریکایی از بدهی های دولت این کشور معادل ۶۴۰۱ دلار بوده است. حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به جولای به ۲۲ تریلیون و ۲۷۲ میلیارد و ۱۳۶ میلیون دلار رسیده که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.

جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۳۳ میلیون ۳۵۱ هزار نفر است که از این تعداد،  ۱۵۱ میلیون و ۷۴۹ هزار نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. شمار جمعیت بیکاران آمریکایی تا پایان این ماه معادل ۹ میلیون و ۴۷۷ هزار نفر بوده است.

سهم بخش خصوصی از اشتغال کل، ۱۱۹ میلیون و ۵۸۱ هزار شغل و بخش دولتی ۲۲ میلیون و ۷۷۰ هزار شغل بوده است. هم چنین ۹ میلیون و ۱۷۱ هزار آمریکایی نیز خوداشتغال بوده اند و از بین کل شاغلین آمریکایی،  ۱۲۶ میلیون و ۲۸۹ هزار نفر به صورت تمام وقت و ۲۵ میلیون و ۶۷۹ هزار نفربه صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند.

تا پایان ماه جولای متوسط قیمت خانه در آمریکا ۳۵۷ هزار و ۹۱۰ دلار و متوسط درآمد سالانه ۳۵ هزار و ۵۷۴ دلار بوده است. در شرایطی که تا پایان این ماه ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند،   ۱۸ میلیون و ۶۹۴ هزار نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.

پربیننده ترین بزنگاه تورمی اقتصاد ایران / آیا ۱۴۰۰سال رکورد شکنی‌ تورم است؟ واریز آخرین یارانه معیشتی دولت دوازدهم؛ فردا معیشت مردم را قربانی اقشار خاص نکنید / افزایش دستمزد نباید تورم زا باشد زمین سوخته اقتصادی؟ هشدار رییس کل پیشین بانک مرکزی یارانه معیشتی مرداد کی واریز می‌ شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد آمریکا میلیون دلار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند