Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم برنامه «تکیه» را با هدف قرار دادن فضا‌های باز در اختیار هیئات مذهبی برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچون سال گذشته برنامه «تکیه» را به منظور میزبانی از عزاداران حسینی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ماه محرم، در نشست مشترک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد مقابله با کرونا که به منظور دریافت نکات و توصیه‌های ستاد برای برگزاری مراسم ماه محرم برگزار شد، ستاد مقابله با کرونا شروط برگزاری مراسم ماه محرم را اعلام کرد. بر این اساس برگزاری مراسم در زمان کمتر از دو ساعت، برگزاری در فضای روباز، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط عزاداران به عنوان چهار شرط این ستاد تعیین شد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه آخرین خبرها از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اینجا کلیک کنید

با توجه به این شروط، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی با سایر نهاد‌ها در قالب برنامه «تکیه»، فضا‌های روباز تعدادی از فرهنگ‌سراها، بوستان‌ها، امامزاده‌ها، مساجد و مدارس شهر تهران را در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد.

هیئت‌های شهر تهران برای رزرو اماکن می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند، به نشانی Jelveyesoog.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ تماس بگیرند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به صورت حضوری به میدان امام حسین (ع) یا ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار فرهنگی شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزاری مراسم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد