Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@20:21:22 GMT

حذف نقاط بی‌دفاع شهری محله قلمستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۳۶۹

حذف نقاط بی‌دفاع شهری محله قلمستان

«نصرالله‌آبادیان» در این‌باره توضیح داد: «تخریب جداره‌های باقی‌مانده، صاف‌کاری، آجرکاری، ایمن‌سازی و پاکسازی جداره‌ها برای اجرای نقاشی‌های دیواری، نورپردازی و احداث پاتوق محله در عملیات زیباسازی منظر شهری از جمله اقداماتی است که در این پروژه انجام خواهد شد.»به گفته شهردار منطقه ۱۱، این اقدام که به‌زودی در خیابان نواب نیز اجرا خواهد شد، مطابق ماده ۴۳ برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهران در حال انجام است و در حال حاضر اداره زیباسازی این منطقه شروع به حذف فضاهای بی‌دفاع و به‌جامانده از تخریب‌های سالیان دور توسعه شهری در خیابان قلمستان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

کد خبر 617756 برچسب‌ها زیبا سازی همشهری محله منطقه ۱۱ شهردار شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زیبا سازی همشهری محله منطقه ۱۱ شهردار شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: بر این اساس از ظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق و تگرگ در همه نقاط استان هستیم.

یوسف شیخ‌الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور هشدار زرد شماره ۴ مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس از ظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق و تگرگ در همه نقاط استان هستیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها با وزش باد شدید و پدیده مه همراه است، گفت: با توجه به بارش باران و پدیده مه شاهد لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی خواهیم بود و به همین خاطر رعایت احتیاط لازم در رانندگی چه در محورهای برون‌شهری و چه درون‌شهری ضروری است.

مدیرکل هواشناسی استان بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها را از عوارض احتمالی این بارندگی دانست و اضافه کرد: بنابراین هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنانی که در استان قزوین حضور دارند، باید از اتراق در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

شیخ‌الملوکی با اشاره به وزش شدید باد لحظه‌ای گفت: با توجه به احتمال خسارت به سازه‌های سبک و موقت استحکام بخشیدن به پوشش گلخانه‌ها، سازه‌های سبک به ویژه تابلوهای تبلیغاتی باید در دستور کار مردم و دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه احتمال خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: بنابراین اتخاذ تمهیدات لازم در بخش کشاورزی از مدیران این دستگاه انتظار می‌رود. در ضمن به دلیل احتمال بالای آب‌گرفتگی بخش خدمات‌شهری شهرداری‌ها هم باید تمهیدات لازم را اجرایی کند.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم باید پیش‌بینی‌های ضروری برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها به ویژه در نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف صورت گیرد.

کد خبر 750067

دیگر خبرها

  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند