Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:34:17 GMT

۳۳۸۱ فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۵۷۱

۳۳۸۱ فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: ۳۳۸۱ فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد.

محمد مهرافزون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش در جهت بازگشایی مدارس واکسیناسیون معلمان است که خود موجب کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها برای شیوع کرونا است و موجب دایرکردن کلاس‌های به‌صورت حضوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیت در پایگاه‌های واکسیناسیون وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، تصمیم بر آن شد که واکسیناسیون فرهنگیان به‌صورت اختصاصی در پایگاه‌های فضاهای اداری و آموزشی مدیریت آموزش‌وپرورش که در نظر گرفته شده، انجام شود و در این طرح تمام معلمان رسمی، قراردادی، پیمانی و خرید خدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می‌شوند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ضمن اشاره به ایجاد ایمنی بین فرهنگیان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان نیز تا پایان نیمه اول شهریورماه انجام می‌شود و ارائه خدمات در پایگاه‌های آموزش‌وپرورش با سرعت، کارایی و اثربخشی مناسب همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نوبت‌بندی براساس حروف الفبا و اصل حفظ فاصله اجتماعی انجام خواهد شد.

مهرافزون اضافه کرد: تجهیزات و سیستم‌های لازم می‌بایست برای پایگاه‌ها برای بهتر برگزار شدن فراهم شود و این موضوع نیازمند تدابیر مالی و خدماتی است تا به‌صورت مشارکتی بتوانیم پایگاه با کیفیتی در سطح آموزش‌وپرورش بروجرد فراهم کنیم تا از لحاظ بهداشتی و عملکردی با چالشی مواجه نباشیم.

وی بیان کرد: براساس طرح واکسیناسیون فرهنگیان روز شنبه ۹ مرداد به‌صورت نمادین و از روز یکشنبه ۱۰ مردادماه به‌طور رسمی آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی و جدول زمان‌بندی همکاران به پایگاه‌های مشخص شده در موعد مقرر مراجعه کنند و پیش‌بینی شده است که همه همکاران فرهنگی شاغل تا ۲۵ مردادماه بتوانند دز اول واکسن خود را تزریق کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: همکاران فرهنگی همگی مشمول طرح واکسیناسیون خواهند شد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و برای ۳۳۸۱ شاغل فرهنگی واکسن در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود همکاران فرهنگی براساس بازده زمانی و نوبت‌بندی اعلام شده به مدارس در موعد مقرر به پایگاه واکسیناسیون مستقر در دبیرستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند و مسئولیت اطلاع‌رسانی به همکاران بر عهده مدیران واحدهای آموزش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ايسنا بروجرد وزارت آموزش وپرورش طرح واکسیناسیون فرهنگیان دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت و درمان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا آموزش وپرورش بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران

همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: علاوه بر سوله‌های ورزشی الزهرا، شهرداری تهران به دنبال توسعه و گسترش مجموعه‌های ورزشی ویژه زنان است و در گام نخست ۵ مجموعه جدید ورزشی ویژه زنان به زودی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۱۶ مجموعه

در همین رابطه نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان خبر داد و گفت: « این ۵ مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران افتتاح می‌شود.»

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که پیش از این در اختیار پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است تا پس از تکمیل و بهره برداری به ورزش زنان تهرانی اختصاص داده شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۲۰ مجموعه

عبادتی در ادامه از اضافه شدن چند مجموعه ورزشی دیگر به ورزش زنان در آینده خبر داد و افزود: «برنامه ریزی و هدف گذاری اصلی این است که تعداد مجموعه‌های ورزشی اختصاصی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند. همان طور که اشاره شد درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه چند مجموعه ورزشی دیگر شناسایی شده و درحال پیگیری کارهای مربوط به بازپس گیری آنها از پیمانکاران هستیم که پس از نهایی و قطعی شدن کار، آنها نیز در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.»

توسعه ورزش زنان در سال ۱۴۰۳

مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش زنان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در خصوص افزایش مجموعه های ورزشی ویژه زنان، با استقبال از این موضوع گفت: «با افزایش این مجموعه‌های ورزشی قطعا شاهد افزایش تعداد زنان ورزشکار در شهر تهران خواهیم بود. از طرف دیگر وجود مادر و زن ورزشکار در یک خانواده باعث می شود تا تمام اعضای خانواده تشویق و ترغیب به ورزش و فعالیت های ورزشی شوند. در رویدادهای ورزشی هم رشته‌های ورزشی به شکل انتخاب و طراحی شده اند که تمام زنان از نو نهال تا سالمند بتوانند در آن مشارکت کنند.»

میرزایی در ادامه افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش زنان افزایش ایستگاه‌های ورزش مخصوص آنها و توسعه ایستگاه‌های ورزشی عصرگاهی است تا با توجه به رایگان بودن این موضوع، زنان شاغل هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند. درحال حاضر تعداد ایستگاه های ورزشی زنان شهر تهران ۵۷۰ ایستگاه است که امسال به ۶۳۰ ایستگاه افزایش پیدا می کند. ایستگاه های عصرگاهی ۶۵ تا ۶ عصر، یا ۶ تا ۷ عصر است.»

کد خبر 846782 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان تهران ورزش پایتخت ورزش همگانی زنان

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است