Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@16:39:58 GMT

آخرین کاروان ایران وارد توکیو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۹۶۰

کار برای ورزشکاران ایران به آخرین روزها نزدیک می‌شود و آزادکاران و کاراته‌کاهای ایران به عنوان گروه از ایرانی‌ها به توکیو رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، وزنه برداری،کشتی و کاراته ورزش‌هایی هستند که ایران در آن‌ها شانس مدال دارد و مسابقات آن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

 

 تیم ملی کاراته و کشتی آزاد ایران به عنوان آخرین کاروان ورزشی ایران پس از ورود به فرودگاه شهر توکیو با استقبال کمیته ملی المپیک ایران به دهکده بازی‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزاد کاران کشورمان از روز چهارشنبه همین هفته بر روی تشک خواهند رفت و همچنین کاراته‌کا‌های ایران نیز از پنجشنبه برای مسابقه دادن روی تاتامی حاضر خواهند شد.

 

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: همانطور که می دانید کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است. ما از مدیران عامل باشگاه ها انتظار داریم که نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها نگاه فرهنگی داشته باشند و قطعاً نباید به کرامت بانوان در ورزشگاه ها خدشه ای وارد شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تلاش می کنند تا فضایی را ایجاد کنند تا بانوان بتوانند در آرامش بازی ها را تماشا کنند. بدیهی است که قانون شکنی و عدم رعایت قوانین به ورزش کشور لطمه وارد خواهد کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در خصوص رفتار شهربانو منصوریان در دیدار قهرمانان با رییس جمهور گفت: امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در این خصوص مصاحبه کرده اند و هیچ دلخوری صورت نگرفته است.

کد خبر 6100737 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴