Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:30:36 GMT

عملیات احداث ساختمان فرمانداری میرجاوه به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۲۵۲

عملیات احداث ساختمان فرمانداری میرجاوه به اتمام رسید

عطاء اله اکبری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان فرمانداری میرجاوه اظهارداشت: عملیات ساخت فرمانداری این شهرستان مرزی با زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ متر از سال ۹۳ آغاز شده بود که با پیگیری‌ها و همت مضاعف مجموعه مهندسی و ساخت این اداره کل بعد از وقفه چند ساله در۲ سال اخیر به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این ساختمان شامل سالن نشست با گنجایش ۱۰۰ نفر و ۳۲ اتاق و دفتر کارفرماندار، معاونان و کارشناسان است افزود: عزم این اداره‌کل در سال‌های اخیر به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است تا سرمایه‌های میلیاردی تومانی کشور در زمین نخوابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای تکمیل و ساخت فرمانداری شهرستان میرجاوه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: منابع اعتباری باید به صورت اهرم در جهت اجرای برنامه‌ها، سیاست‌ها و بهبود شرایط مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی میرجاوه با سه بخش لادیز، ریگ ملک و مرکزی با وسعتی حدود ۶ هزار کیلومترمربع در شرق سیستان و بلوچستان واقع شده است و بیش از ۳۵۰ کیلومتر با کشور پاکستان مرز مشترک دارد و  نخستین راه آهن در ایران را داشته و جزو نخستین شهرهای دارای شهربانی و گمرک است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان میرجاوه وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان میرجاوه وزارت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان میرجاوه وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است