Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

حمید درخشان درباره کسب پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: ابتدا باید به مجموعه پرسپولیس و مخصوصاً هواداران تبریک بگویم. البته در ثبت این رکورد تاریخی بازیکنان بسیار زحمت کشیدند و از وجودشان مایه گذاشتند. افتخار این گلات هم به خود همین بچه ها برمی‌گردد.

وی درباره برخی فشارهای که پرسپولیس در این فصل تحمل کرد تا به قهرمانی برسد، گفت: از نظر مدیریت و باشگاهی که به نظر من مشکل خاصی نبود کما اینکه در سال‌های گذشته اوضاع از نظر مدیریتی بسیار بدتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ فشارهای بیرونی هم این مسائل طبیعی است، بالاخره در تیم بزرگی مثل پرسپولیس چنین فشارهایی وجود دارد. وقتی می‌خواهید قهرمان شوید خیلی از عوامل هستند که نمی‌خواهند این کار انجام بشود، واقعا خیلی‌ها نمی‌خواستند پرسپولیس گلات کند، اما پرسپولیس بر همه غلبه کرد تا به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد احمد نوراللهی در این فصل عنوان کرد: نوراللهی بسیار بازیکن خوب و با اخلاقی است، او در این سال‌ها تلاش کرده که بهتر شود و خوشبختانه به جایگاه خوبی در فوتبال ایران رسیده. نوراللهی می‌داند در چه تیمی بازی می کند و می داند چه مسئولیتی روی شانه‌هایش است، به خاطر همین چنین نمایشی از خودش نشان داد.

درخشان در پاسخ به این سوال که به نظرش بهترین بازیکن فصل پرسپولیس چه کسی بوده؟ گفت: واقعاً همه نفرات خوب بودند اما به نظر من نوراللهی و ترابی بهترین بازیکنان فصل پرسپولیس بودند.

وی در پایان درباره اینکه پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا باید چه تغییراتی ایجاد کند؟ تاکید کرد: پرسپولیس زیاد از نظر بازیکنان مشکلی ندارد و فقط فعلاً باید جای کنعانی‌زادگان پر شود. البته بالاخره تیم هم باید کمی در بخش دفاعی ترمیم شود. هر چند می‌شود در بخش هافبک و مهاجم هم ترمیم‌هایی را ایجاد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدافعان سپاهان با آنالیز دقیق و تمرکز کافی تمام راه‌های نفوذ اوستون اورنوف را بسته بودند و به نظر می‌رسید پرسپولیس برای خلق موقعیت از کانال‌های کناری و مرکز زمین به مشکل برخورده است مهدی ترابی مهمترین موقعیت گل تیمش را با حرکتی انفرادی خلق کرد.

در نیمه نخست بازی پرسپولیس و سپاهان و در لحظات پایانی مهدی ترابی با حرکتی انفرادی و با سرعت توپ را جلو برد و به قلب دفاع حریف زد، سپس با یک و دویی که با گولسیانی داشت در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه نهایی‌اش را با نوک پا و به بالای دروازه زد.

ترابی در نواختن ضربه نهایی انتخاب اشتباهی داشت و در صورتی که می‌توانست با یک ضربه فنی به زاویه مخالف دروازه نیازمند را باز کند با نوک پا به زیر توپ ضربه زد و این موقعیت را به راحتی از دست داد.

ترابی در ادامه دیگر هرگز نتوانست نفوذی این‌چنینی به قلب دفاع حریف داشته باشد یا موقعیتی برای ضربه زدن پیدا کند و حالا باید افسوس هدر دادن این شانس بزرگ گلزنی را بخورد.

ترابی در دقیقه 79 این بازی تعویض شد و جای خود را به وحید امیری داد و اولین تعویضی تیمش بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح