Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه معاونان جدید و قدیم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک ورامین-پیشوا و قرچک برگزار و محسن فرهمند به‌عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های علی سهرابی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در این نشست با تبیین نقش و جایگاه مهم حوزه توسعه مدیریت و منابع اظهار کرد: انتظار داریم با برخورداری از دانش، تلاش هدفمند، پیگیری و پشتکار به‌منظور صیانت از اموال و بهره‌مندی مطلوب از منابع انسانی، گام‌های مؤثر برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان پهلوان افشاری با اشاره به حرکت در مسیر مشخص شده سازمانی عنوان کرد:‌ ساماندهی و مدیریت جذب شهریه‌ها، تلاش در راستای افزایش جذب دانشجو و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک است.

وی با قدردانی از تلاش‌های علی سهرابی در طول سرپرستی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد ورامین-پیشوا و قرچک و تأکید بر استفاده از نیروهای تازه‌نفس و باانگیزه برای رشد و توسعه این دانشگاه افزود: حضور «فرهمند» که دارای سابقه درخشان در سطوح مختلف مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی است، برای مجموعه مغتنم بوده و امیدواریم از توان، دانش و توان وی برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه بهره ببریم.

فرهمند معاون جدید توسعه مدیریت و منابع واحد ورامین-پیشوا و قرچک هم بر لزوم پیگیری کارها به صورت گروهی با رویکرد همدلی و همراهی حداکثری تأکید کرد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1105141 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا واحد ورامین پیشوا و قرچک توسعه مدیریت و منابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور