Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی اظهارات خلاف واقع تیرانداز کره‌ای که سراسر توهین و افترا به جواد فروغی نماینده شایسته کشورمان و طلایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای رسمی خواستار پیگیری و برخورد کمیته بین‌المللی المپیک با این اظهارات نادرست شد.

خبرها حاکی از آن است که دست‌اندرکاران وزارت امور خارجه نیز مراتب ناراحتی و اعتراض خود را نسبت به اظهارات نماینده تیراندازی کره جنوبی به سفارت ایران در سئول کره جنوبی اعلام کرده و خواستار پیگیری آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌ها به‌عمل آمده بامداد امروز نشریه جونگ آنگ ایلبو چاپ سئول نوشت: «جین جونگ او» ورزشکار کره‌ای گفته است «من به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب در حین مصاحبه با یک شرکت رسانه‌ای هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون عذرخواهی می‌کنم».

در گزارش این روزنامه به نقل از  «جونگ او» آمده است: «من عمیقاً بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم‌ و اظهارات بحث‌برانگیزی داشتم. باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنان توجه می‌کردم».

این تیرانداز اهل کره جنوبی ادامه داد: «من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقاً از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود، آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

«جونگ او» بیانیه عذرخواهی خود بابت اعتراضات توهین آمیز و خلاف واقع خود را در شبکه‌های اجتماعی خود نیز به اشتراک گذاشته است.

کمیته ملی المپیک منتظر پاسخ نامه اعتراضی خود به کمیته بین‌المللی المپیک است که به محض دریافت منتشر خواهد شد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک 2020 کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!