Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت حضور مهمانان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده مراسم تحلیف حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا این لحظه ۷۵ نماینده خارجی برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کشور ما اعلام حضور کرده اند و این میزان رو به افزایش است.  

سلیمی با بیان اینکه این آمار روز به روز در حال افزایش است توضیح داد: حتی کشور‌هایی که در زمان ریاست جمهوری قبلی روابط خوبی با ما نداشتند و در این مراسم شرکت نکرده بودند هم برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند.  

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره شایعات حضور نماینده‌ای از کشور عربستان در مراسم تحلیف اظهار کرد: حضور نماینده عربستان در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم هنوز قطعی نیست، ولی فضای جدیدی بین ایران و عربستان در حال شکل گیری است.  

بیشتر بخوانید

چه کسانی در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب حضور دارند؟

گفتنی است، یک منبع آگاه که نامش فاش نشده چندی پیش در گفت‌وگویی با یکی از رسانه های داخلی از احتمال حضور نماینده‌ای از پادشاهی عربستان در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی خبر داده و اظهار کرد: با توجه به حل‌وفصل تمامی موارد اختلافی دوجانبه، هر لحظه امکان اعلام بهبود روابط تهران و ریاض و بازگشایی سفارتخانه‌ها وجود دارد. در حال حاضر مذاکرات در پایتخت‌های برخی از کشور‌های عربی در جریان است و بیشتر موارد اختلافی نه در مورد مناسبات ایران و عربستان، بلکه در رابطه با وضعیت کشور‌های یمن، لبنان و عراق است.» این منبع آگاه با بیان اینکه احتمال می‌دهم در مراسم تحلیف آقای رئیسی اتفاقی رخ دهد، ادامه داد: طرفین در حال مذاکره هستند که در مراسم تحلیف حرکت نمادینی انجام شده و پس از آن روابط آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحلیف رئیس جمهور عربستان در مراسم تحلیف حضور نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد

11 تیم تاکنون صعودشان به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

طرفداری | شاگردان ژاوی جایگاه‌شان را در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده رزرو کردند.

دیدار دو تیم بارسلونا و والنسیا دقایقی پیش با پیروزی 4-2 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید تا ژاوی و تیمش علاوه بر پس گرفتن جایگاه دوم خود از ژیرونا، حضورشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 قطعی کنند. رئال مادرید به عنوان اولین تیم از لالیگا حضورش را در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کرده بود و حالا بارسلونا دومین تیمی است که به همراه رئال مادرید، جایگاهش را در تورنمنت فصل آینده چمپیونز لیگ که با شکل و شمایلی جدید هم برگزار می‌شود، رزرو کرده است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره! چه تیم‌هایی تا به الان به لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 راه یافته‌اند؟

تا به امشب، 11 تیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 راه یافته‌اند. این باشگاه‌ها عبارتند از:

آرسنال منچسترسیتی رئال مادرید بایرلورکوزن بایرن مونیخ اینتر میلان پاری سن ژرمن آیندهوون فاینورد بارسلونا تیم‌هایی که سهمیه قطعی لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 را بدست آورده‌اند

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران