Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال همچنان به دنبال شکایت از مدافع پرسپولیس است.

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس به استقلال توهین کرده بود، از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد.

اگر چه قرار بود این شکایت در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری شود، اما این اتفاق نیفتاد و باشگاه استقلال پرونده را به مراجع قضایی بیرون از فوتبال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد. شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پرسپولیس باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود.

بیشتر بخوانید: ماجرای ناراحتی باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس باشگاه استقلال مدافع پرسپولیس کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

کد خبر 6096956

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند