Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:29:01 GMT

نزاع خانوادگی با قتل گره خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۶۲۹

نزاع خانوادگی با قتل گره خورد

جانشین انتظامی شهرستان زبرخان در خراسان رضوی گفت: یک مورد نزاع خانوادگی در یکی از مناطق شهرستان زبرخان به مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام شد که بلافاصله اکیپ گشت کلانتری ١٢ شهر خرو به محل اعزام شد.

سرهنگ حجت داراشانی در این باره افزود: مأموران اعزامی جهت بررسی موضوع در محل وقوع جرم حاضر شدند و پس از بررسی، فردی را که با ضربات چاقو مصدوم شده بود، بلافاصله به درمانگاه منتقل کردند اما متاسفانه فرد مصدوم قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی صورت گرفته با بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زبرخان؛ جسد به سردخانه منتقل و شناسایی متهم در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت بطوری که قاتل در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ داراشانی با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های اولیه به قتل مقتول اعتراف کرده خاطر نشان شد: مقتول داماد سابقم بوده و مدت هشت سال است که با وی اختلاف داریم و حدود سه ماه قبل طلاق دخترم را گرفته ام ولی او مرتبا برای من و خانواده ام ایجاد مزاحمت می کرد تا دیشب به درب منزل دخترم رفته و برای او مزاحمت ایجاد کرده که من به محل رفتم و پس از مشاهده مقتول در پشت منزل با یکدیگر درگیر و با چاقویی که از قبل در دست داشتم چند ضربه به ناحیه شکم و قفسه سینه وی وارد کردم. 

جانشین انتظامی شهرستان زبرخان اعلام کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان و سپس به زندان انتقال داده شد.ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!

رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

ایران در خبری نوشت: عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد