Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از وارد شدن ۱۶۰ هزار دوز واکسن کرونا به استان از ابتدا تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون ۱۳۰ هزار دوز تزریق شده است.

وی ادامه داد: از روز عید غدیر خم(۷ مرداد) با آغاز فاز سوم واکسیناسیون علیه کرونا، فرهنگیان، بیماران ۱۸ سال به بالای مبتلا به دیابت، زندانیان، رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری و خبرنگاران در نوبت تزریق واکسن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روزانه سه هزار دوز واکسن کرونا وارد استان می‌شود، تصریح کرد: مشکلی در خصوص تامین واکسن وجود ندارد و متناسب با برنامه پیش می‌رویم.

جزایری به توصیه‌های بهداشتی دریافت تزریق واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: در زمان واکسیناسیون فرد نباید ناشتا باشد زیرا ممکن است پس از تزریق واکسن دچار سرگیجه یا افت فشار شود از همین رو لازم است افراد صبحانه یا میان‌وعده ساده‌ای مصرف کنند و شب قبل از آن نیز غذای سبکی میل کرده و خواب خوب و راحتی داشته باشند.

وی همچنین توصیه کرد تا افراد پس از دریافت واکسن کرونا از مایعات فراوان استفاده کنند تا در صورت ضعف و بی‌حالی برای آنها مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا،بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز( خیلی پرخطر) و شهرستان لردگان و سامان در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستان‌های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد( خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل