Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس‌از تنش‌های بوجودآمده میان سرمربی تیم فوتبال استقلال و مدیرعامل این باشگاه در خصوص موضوعات مدیریتی و مالی سرانجام اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل با فرهاد مجیدی ملاقات حضوری داشتند تا نظرات وی در خصوص حضور باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات لیگ بیست و یکم را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار تقاضای خود مبنی‌بر حفظ تمام بازیکنان فعلی مجموعه استقلال، فهرست نفرات جدید خود را برای حضور در جمع آبی‌ها اعلام کرد تا اعضای هیئت‌مدیره مقدمات جذب آن‌ها را آغاز نمایند.

گفته می‌شود مجیدی در این نشست تاکید داشته به‌هیچ‌عنوان لیست مذکور نباید رسانه‌ای شود چراکه با انتشار اسامی بازیکنان مورد نظر وی نرخ آن‌ها به شکل سرسام‌آوری افزایش پیدا خواهد کرد.

به‌همین دلیل تا به امروز اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فهرست بازیکنان مورد نیاز مجیدی هیچ مسئله‌ای را عنوان نکردند، اما پرویز مظلومی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشته تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی را جذب کنیم.

شنیده می‌شود مجیدی در مذاکرات ابتدایی خود با بازیکنان مورد نظرش به آن‌ها تذکر داده چنانچه مطلبی در رسانه‌های گروهی بابت تمایل باشگاه استقلال به جذب آن‌ها مطرح شود قطعا نام بازیکن مورد اشاره از فهرست وی خارج و فرد دیگری جایگزین او خواهد شد.

با در نظر گرفتن این شرایط به‌نظر می‌رسد نام‌هایی که در روزهای اخیر در رسانه‌های گروهی به‌عنوان لیست بازیکنان مورد نیاز مجیدی مطرح‌شده بود با فهرست اصلی مجیدی کاملاً تفاوت دارد.

نزدیکان مجیدی معتقدند، سخت‌گیری‌های سرمربی استقلال در این خصوص به‌منظور جلوگیری از ورود دلال‌ها به سیستم نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال است، اتفاقی که پیش‌تر فرهاد مجیدی به‌شدت از آن انتقاد کرده بود و تاکید داشت استقلال فصل گذشته توسط دلال‌ها بسته‌شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال بازیکنان مورد فرهاد مجیدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر