Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@18:51:23 GMT

بیانیه باشگاه سپاهان در پایان لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۱۶۲

بیانیه باشگاه سپاهان در پایان لیگ بیستم

باشگاه سپاهان در پایان لیگ بیستم اقدام به صدور بیانیه کرد.

خبرگزاری میزان - متن بیانیه باشگاه سپاهان پس از پایان لیگ بیستم فوتبال ایران:

بسمه تعالی

فصلی متفاوت برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

با سلام و احترام

فصلی متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی، کادر فنی متفاوت و برنامه محور در باشگاهی با اصلاحات، تغییرات برنامه‌ای، با ادبیات مثبت و مودبانه نسبت به همگان، رفتارحرفه‌ای و اخلاق مدار، بهینه سازی فراگیر و اثر بخش برای ارتقاء شخصیت باشگاهی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل، جاری‌سازی سنت تکریم رقبا، بازیکنان و بزرگداشت ارزش‌های معنوی و ملی، دفاع مقدس، شهدای والا مقام و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و اصول فرهنگی با عنایات الهی، اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره و حمایت‌های مدیریت و معاونین و پرسنل شرکت فولاد مبارکه، پشتیبانی هواداران خونگرم، تلاش معاونین، مدیران و پرسنل پرتلاش باشگاه، برنامه‌ریزی‌های آقای محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی، پشتیبانی و پزشکی و همت عالی بازیکنان، با کسب ۶۵ امتیاز درخشان و طلایی به نورانیت و پاکی اشعه‌های خورشید فروزان به انتها رسید.

همچنین شاهد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که خالصانه و شرافتمندانه، مطالب اثربخش و توسعه‌گرای خود را (فراسوی آپارتاید رسانه‌ای ورزشی حاکم بر بخش محدودی از رسانه‌های کشور) به همه فوتبال کشور، همه استان‌ها و همه باشگاه‌ها یا تیم‌ها بودیم و اینک مرا بر آن می‌دارد که صمیمانه به همگان سپاس بیکران خویش را تقدیم دارم.

همین طور بر خود لازم می‌دانم به کادر فنی و بازیکنان و مسئولین و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی تبریک بگویم. ضمناً لازم است به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم حاضر در لیگ، به داوران زحمت‌کش و پاکباخته و مسئولین سازمان محترم لیگ، فدراسیون محترم فوتبال، مسئولین ورزشگاه‌های کشور عوامل محترم نیروی انتظامی، امنیتی و ادارات ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان‌ها که با بودنشان لیگ پرتحرکی را آفریدند سپاس گویم.

به ده‌ها مربی، مدیر و بازیکن سال‌های ماضی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درود می‌فرستیم که نام ارزشمند سپاهان را با تلاش‌های خود به عنوان میراث فرهنگی و میراثی ارزشمند به جای نهادند.

امید که فصل آتی فوتبال را پررونق با جاری شدن روح جوانمردی و پهلوانی و ارتقاء علمی و سخت‌افرازی ابزار نظارت داوری مشاهده کنیم و در کنار تلاش تیم‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقای فنی شاهد رفع نقاط ضعف در برگزاری و برنامه مسابقات بوده و فضای یکسویه و عادلانه‌تری در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به امید سرافرازی فوتبال ملی در عرصه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

بیشتر بخوانید: جانشین احتمالی سروش رفیعی در سپاهان چه کسی است؟

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سپاهان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر فولاد مبارکه سپاهان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!

به گزارش ورزش سه از نبرد دو تیم پرمهره و قدرتمند سپاهان در چمن هوار ورزشگاه آزادی و جو فوق العاده ای که با حضور نزدیک به 50 هزار نفر برای یک بازی جذاب آماده شده بود و در هوایی که لذت فوتبال بازی کردن را دوچندان می کرد  یک نمایش گلادیاتورگونه با کلی اعتراض و درگیری و تکل  خشونت دیده شد و در واقع فوتبالی در کار نبود.

این بازی احتمالا از آن مسابقاتی است که شاید اگر جریان بازی را دقیق محاسبه کنند عدد حیرت انگیزی پیش روی آمارگران بازی های فوتبال باشگاهی قرار خواهد گرفت چرا که این فوتبال پر از خطا ، اعتراض و درگیری بود و بارها و بارها از جریان افتاد.

بیژن حیدری در این بازی 34 بار به نشانه خطا سوت زد؛ 20 تا علیه سپاهان و 14 بازی علبه پرسپولیس .او از کارت زردش زیاد استفاده نکرد اما دو تا قرمز داد  و بارها سعی داشت با لبخند یا حتی تشر بازیکنان را متقاعد  کند که تصمیماتش درست بوده است.حیدری هم با سوت های متعدد نقش پررنگی در تخریب جریان این بازی داشت چرا که به قصد مدیریت بازی از هیچ برخوردی نمی گذشت و سوت می زد.

با این وجود بیشتر از آنچه  تیم داوری مقصر باشد بازیکنان و کادر فنی دو تیم مقصر بودند که با آن یال و کوپال و آن توانمندی چنین فوتبالی ارائه کردند که  فقط دو شوت داخل چاچوب داشت ( سهم هر تیم یک شوت) و دروازه بان‌ها راحت ترین بازیکنان میدان بودند!این اتفاق در حالی رخ داد که شهریار مغانلو و رضا اسدی دو گلزن برتر لیگ در ترکیب سپاهان به میدان رفتند و این سوی میدان بازیکنانی مثل عالیشاه ، ترابی و اورونوف حاضر بودند که انگار تمام خلاقیت شان از آنها گرفته شده بود و خیلی سخت از دام مدافعان حریف آزاد می شدند.

سپاهان و پرسپولیس در فصول اخیر به لحاظ سبک بازی مالکانه و  پویا مبتنی بر متد پیشرفته فوتبال روز دنیا سطح خود را از سایر تیم های لیگ برتر جدا کرده اند اما در این مسابقه  انگار فوتبال از حافظه بازیکنان دور شده بود و تکل ، خشونت ، درگیری و اعتراض جایش را گرفته بود.

این مسابقه سال هاست به به الکلاسیکوی فوتبال ایران مشهور شده اما درر تاریخ الکلاسیکو کمتر مسابقه ای پیدا می کنید یا هرگز پیدا نخواهید کرد که 34 خطا داشته و فقط دو شوت به دروازه ها زده شده باشد.

واقعیت اینکه این فوتبال  با این همه ستاره درون زمین در شان دو تیم قدرتمند لیگ نبود و با اینکه می توان در آن رد پای بسیاری از جزئیات تاکتیکی را پیدا کرد اما تاکتیک‌ها بیشتر در جهت خنثی کردن حریف به کار گرفته شده بود و خبری از فوتبال کنش گرا نبود و  فقط واکنشی دنبال می شد.

محمد قراگزلو

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود