Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمشید نظمی در کنفرانس خبری باشگاه تراکتور گفت: در مجموع در لیگ برتر به نتایج خوبی دست یافتیم و امیدواریم نتایج جام حذفی منجر به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شود.

وی گفت: بعد از استعفای رسول خطیبی، در 6 بازی باقیمانده فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شد و در 6 بازی با 4 برد دست یافته و نتیجه خوبی بود و از ایشان بابت حضورشان در این مقطع در تیم تراکتور تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظمی افزود: برای مذاکره با سرمربی جدید با محدودیت هایی مواجه بودیم و نمی توانستیم با مربیان خارجی مذاکره کنیم و در بین مربیان داخلی تعدادی هم با تیم های خود برای فصل آینده قرارداد داشته و در نهایت با آقای فراز کمالوند مذاکرات خود را آغاز و در تمامی موارد به توافق رسیده و به هیات مدیره باشگاه نتیجه مذاکرات اعلام شد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور افزود: فراز کمالوند مربی کارنامه دار در فوتبال کشور است و در تبریز هم تراکتور را به لیگ برتر رسانده و در تیم گسترش فولاد هم نتایج خوبی کسب کرده بود، اما مهمترین عامل انگیزه بالایی کمالوند در قبول هدایت تیم تراکتور بوده و وی معتقد است که یک جام به تیم تراکتور بدهکار است و بعد از توافقات اولیه روز شنبه مذاکرات نهایی انجام و آغاز زنوزی هم روی خط آمده و در جریان مذاکرات قرار گرفتند و در نهایت هیات مدیره تراکتور با اکثریت آرا به انتخاب وی به عنوان سرمربی رای مثبت دادند.پ

نظمی افزود: قرارداد کمالوند دو فصل و قابل تمدید برای فصل های آتی بوده و علت دو فصل قرارداد، فرصت دادن برای برنامه ریزی برای موفقیت باشگاه بوده و از امروز هدایت تیم تراکتور برعهده آقای فراز کمالوند است.

وی خاطرنشان ساخت: کمالوند از لحاظ فنی و انتخاب دستیاران و بازیکنان تام اختیارات داشته و این در حالی است که در مورد آقای کریمی محدودیت داشتیم و گفته بودیم با بازیکنان و دستیاران باشگاه باید بسازید و نمی توانیم نفرات جدیدی جذب کنیم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فراز کمالوند جام حذفی فارس تبریز تراکتور جمشید نظمی تیم تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟