Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر غضنفری در تشریح این خبر افزود: در پی گزارش یکی از شعبه های بانک کشاورزی شهرستان بردسیر مبنی بر پخش تعدادی وجوه تقلبی در مبادلات پولی شهروندان و این بانک، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این زمینه ماموران با توجه به حساسیت موضوع سریع وارد عمل شدند و با پرس و جو و انجام تحقیقات از فردی که پول تقلبی به بانک ارائه داده بود عامل اصلی توزیع چک پول های تقلبی را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران 2 متهم دیگر مرتبط با این فرد کلاهبردار را دستگیر و در بازرسی اولیه از آنان 10 میلیون ریال اسکناس جعلی 500 هزار ریالی طرح جدید کشف شد که تحقیقات تکمیلی به منظور کشف مرجع اصلی تولید این اسکناس های تقلبی و جلوگیری از انتشار آنها در بازار ادامه دارد.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت بردسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد