Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:53:45 GMT

پلیس عنبرآباد به فرار ۲ ساله قاتل مسلح خاتمه داد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۲۵۸

پلیس عنبرآباد به فرار ۲ ساله قاتل مسلح خاتمه داد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت توضیح داد: دی ماه سال ۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می داد در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزبخت تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتنداری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت عنبرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت کرمان نیروی انتظامی کرمان بازداشت عنبرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت