Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@13:43:34 GMT

سقوط قیمت سکه در راه است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۱۱

سقوط قیمت سکه در راه است

به گزارش خوندنی آنلاین شورای جهانی طلا در تازه‌ترین گزارش فصلی خود از سقوط شدید قیمت سکه و شمش طلا توسط مردم ایران در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داد.

شورای جهانی طلا در تازه‌ترین گزارش فصلی خود از سقوط شدید خرید سکه و شمش طلا توسط مردم ایران در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داد. بر اساس آمارهای این نهاد بین‌المللی، ایرانی‌ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱  تنها ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تن سکه و شمش طلا خریداری کرده‌اند که کمترین میزان از پاییز سال ۲۰۱۶ است. خرید سکه و شمش طلا توسط ایرانی‌ها در بهار امسال نسبت به فصل مشابه پارسال تقریبا یک سوم و نسبت به زمستان پارسال نیزکمتر از نصف شده است.

این نهاد بین‌المللی علت سقوط خرید سکه در ایران را تورم بالا و سرازیر شدن سرمایه‌ها به بخش‌های دیگر عنوان کرده است. البته علت رشد بالاتر سکه نسبت به ارز در این نکته بود که از ابتدای سال ۹۹ تا پاییز همان سال، قیمت جهانی طلا نیز به شدت اوج گرفته بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه سکه و شمش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران

معاملات خرید مسکن در اولین ماه از سال جدید، با قیمت‌های پایان سال گذشته، انجام شد. روز گذشته، بانک مرکزی با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه، میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده در این ماه را ۸۱ میلیون و۶۳۰‌هزار تومان اعلام کرد. این میزان تنها ۰.۲درصد از متوسط قیمت مسکن در اسفند ۱۴۰۲ بیشتر است و عملا به معنای ثبات قیمت مسکن در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند پارسال است.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ قیمت هر مترمربع مسکن در فروردین امسال به روایت بانک مرکزی ۲۲.۹‌درصد نسبت به فروردین ۱۴۰۲ رشد داشته است.

در فروردین ماه همچنین ۱۵۰۸ فقره معامله خرید آپارتمان در شهر تهران انجام شد که این میزان نسبت به معاملات اسفند ۱۴۰۲ افت ۷۵.۶ درصدی و نسبت به فروردین سال قبل کاهش ۱۴.۲ درصدی داشته است. در جدول مشخصات و بهای پیشنهادی تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق ۲۲ گانه شهر تهران درج شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید پژو پارس؛ پژو پارس امروز سقوط کرد!
  • قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403