Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@17:54:33 GMT

تصاویر زنده Galaxy Watch ۴ را به عرضه نزدیک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۴۶

تصاویر زنده Galaxy Watch ۴ را به عرضه نزدیک کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ از Galaxy Watch ۴ و Watch ۴ Classic در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۱ آگوست برگزار خواهد شد رونمایی کند. به لطف رندر‌های فاش شده ما اکنون می‌دانیم که این ساعت‌های هوشمند چگونه هستند، اما امروز تصاویر زنده‌ای از مدل کلاسیک آن منتشر شد که اطلاعات نشت‌های قبلی را تأیید می‌کند و پیش زمینه‌ای از رابط کاربری این دستگاه پوشیدنی به ما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ Classic با یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست خود عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این ساعت هوشمند در سه رنگ وارد بازار می‌شود، اما ما فقط دو مورد از آن‌ها را در عکس‌های زنده مشاهده می‌کنیم.

شایعات درباره مشخصات Galaxy Watch ۴

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد ساعت Watch ۴ Classic خود ارائه نکرده است، اما شایعات ادعا می‌کنند که این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده Exynos W۹۲۰ SoC است و در سه اندازه ۴۲ میلی متر، ۴۴ میلی متر و ۴۶ میلی متر عرضه می‌شود.

بقیه ویژگی‌های شایعه شده Watch ۴ Classic شامل Gorilla Glass DX/DX+، مقاومت در برابر آب ۵ATM، گواهینامه MIL-STD-۸۱۰G، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، سنسور SpO۲، GPS و شمارنده گام هستند.

طبق شایعات، سامسونگ امسال مانیتور ترکیب بدنه را روی ساعت‌های هوشمند خود قرار می‌دهد و One UI Watch را بر اساس نسخه جدید گوگل از Wear OS، روی ساعت‌های خود اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

حضور یک مدل کلاسیک در خانواده Watch4 شرکت سامسونگ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند شرکت سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ملوان و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و هوادار امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ملوان و هوادار

لیگ برتر ایران (ملوان - هوادار) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 751001

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند