Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:21:56 GMT

امیری خراسانی عضو کمیته ویژه ATSGA شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۵۶۶

امیری خراسانی عضو کمیته ویژه ATSGA شد

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی به عضویت کمیته ویژه انجمن آسیایی ورزشها و بازیهای سنتی درآمد.

به گزارش برنا، نخستین نشست تخصصی اعضای انجمن جهانی ورزشها و بازیهای سنتی به منظور راه اندازی انجمن آسیایی ورزشهای سننتی بصورت وبینار برگزار شد.

در این وبینار گی ژائوئن رئیس انجمن جهانی ورزشها و بازیهای سنتی (ITSGA)، پره لاوگارئیس انجمن اروپایی ورزشها و بازیهای سنتی، دکتر محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی به همراه چندین نماینده از کشورهای چین، هند، چین تایپه، پاکستان، بنگلادش و مغولستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال پیشنهاد فدراسیون ایران برای راه اندازی انجمن آسیایی ورزشها و بازیهای سنتی(َATSGA)، این نشست آنلاین جهانی برگزار شد که در نهایت دکتر امیری خراسانی به عضویت کمیته ویژه ATSGA درآمد. همچنین مهم ترین بخش کار نوشتن اساسنامه انجمن آسیایی است که این وظیفه به فدراسیون ایران محول شد تا ظرف دو ماه اساسنامه را نوشته و پس از مشورت با سایر اعضا، به تائید نهایی انجمن جهانی برسد.

امیری در بخشی از سخنان خود در این وبینار اظهار کرد: فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی ایران با ارگان های مختلف نیز در تماس است و تفاهم نامه های مختلفی به امضا رسیده تا در جهت توسعه ورزش روستایی در سراسر ایران قدم های مثبتی برداشته شود. همچنین برنامه های ملی و بین المللی متعددی در نظر گرفته شده که می تواند به رشد و توسعه ورزشهای سنتی نیز کمک شایانی کند.

همچنین فدراسیون ورزش روستایی در نظر دارد با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در اواخر سال جاری میزبان یک فستیوال بین المللی باشد و در حاشیه این فستیوال نیز اولین مجمع انتخاباتی ورزشها و بازیهای سنتی آسیا را میزبانی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون چین ایران رشد و توسعه وزارت ورزش و جوانان آسیا ورزش های روستایی فدراسیون ورزش روستایی انجمن آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟

پرسپولیس برای پنجمین بار در 11 بازی گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک تسلیم شد. این بازی هر چند با نتیجه مساوی 4-4 تمام شد اما منجر به حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی شد.

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک تنها تیم شهرستانی تاریخ فوتبال ایران است که بردهایش برابر پرسپولیس بیشتر از باخت هایش است. اراکی ها قبلا 3 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برابر پرسپولیس برنده بوده اند و حالا با حذف کردن پرسپولیس از جام حذفی، آن ها پنجمین موفقیت خود را به دست آورده و تنها تیم فوتبال ایران هستند که در بازیهای رودررو برابر تیم پرسپولیس دست پیش را دارد.

در بازیهای دو تیم در وقت قانونی 4 برد برای پرسپولیس و آلومینیوم ثبت شده است اما با برتری در ضربات پنالتی، حالا اراکی ها دست بالاتر را در بازیهای مقابل پرسپولیس دارند. البته آمار نتایج رودررو بر اساس برد و باخت در وقت های قانونی و اضافی محاسبه می شود. به هر حال با این تساوی 4-4، پرسپولیس ناکام و آلومینیوم اراک کامیاب شده و تعداد ناکامی های پرسپولیس برابر اراکی ها 5 به 4 شده است.

حالا آلومینیوم اراک که جام حذفی را از پرسپولیس گرفته، ممکن است 2 جام دیگر را هم از پرسپولیس بگیرد. در دور برگشت لیگ برتر، تیم اراکی تنها تیم برنده برابر پرسپولیس بود و اگر پرسپولیس و استقلال در تمام بازیهای آینده خود برنده باشند، آبی ها با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شوند و پرسپولیس به خاطر باخت در بازی اول نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، قهرمانی در لیگ برتر و متعاقبا قهرمانی در سوپرجام را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد