Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:57:27 GMT

واکنش کریم باقری به خبر دلخوری‌اش از لک

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۵۸۵

واکنش کریم باقری به خبر دلخوری‌اش از لک

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال حواشی و اتفاقات دیدار پایانی این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که از هیچکس ناراحتی ندارد.

به گزارش مشرق،‌ کریم باقری اظهار داشت: پنجمین قهرمانی پیاپی، اتفاقی شیرین و تاریخی بود که بابت این موفقیت باید به همه هواداران تبریک بگویم و از آنها بابت حمایت صمیمانه و فوق‌العاده‌ای که در طول فصل داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این فصل سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم، اما در نهایت به هدف‌مان رسیدیم و فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم. همه اعضای تیم و باشگاه برای این قهرمانی زحمت کشیدند و به همگی، خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال جانشین لک؟

مربی پرسپولیس ادامه داد: بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحالم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده است و از هیچکس ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است، نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده است و تمام حواس‌مان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.

وی همچنین تصریح کرد: فقط این را بگویم که رمز موفقیت ما در این فصل، اتحاد بزرگی بود که بین کادر فنی، مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شد و با وجود مسائل زیادی که در طول فصل تجربه کردیم، موفق شدیم به قهرمانی برسیم. پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده است و باید برای موفقیت‌ در سال‌های بعد، مهیا باشد. اگر بخواهیم مدام به حواشی و شایعات بپردازیم، از کار اصلی خودمان یعنی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده غافل می‌شویم. در شرایط بازی، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ولی تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم. مهم این است که همه ما یکدل و متحد بمانیم و اجازه ندهیم این مسائل روی کارمان تأثیر منفی بگذارد یا باعث نگرانی هواداران شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو کریم باقری پرسپولیس حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!