Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بابل از آغاز واکسیناسیون آتش نشانان بابل علیه ویروس کرونا خبر داد.           
به گزارش خبرنگارآریا دفترمازندران درشهرستان بابل سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بابل بیان داشت: مطابق با پیگیری های بعمل آمده و مکاتبات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت واکسیناسیون آتش نشانان،مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به آتش نشانان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضوردرحوادث گوناگون، امداد رسانی به شهروندان درموارد متفاوت وعدم امکان دورکاری ازعواملی است که امکان ابتلای آتش نشانان به ویروس کرونا را افزایش می دهد. 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بابل ادامه داد:خوشبختانه واکسیناسیون آتش نشانان بابل از عصر امروز آغاز شد و به زودی دوز اول واکسن به این قشر سختکوش تزریق خواهد شد.   
سید مازیار حسنی درپایان افزود: این روند بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده ادامه خواهد داشت و در روزهای تعیین شده مراحل بعدی واکسیناسیون انجام می گردد.  ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل،امیدواریم با افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور،شاهد کنترل شیوع بیماری و کاهش چشمگیر جان باختگان در سطح کشور باشیم.          


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون آتش نشانان بابلی علیه ویروس کرونا آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

ابراهیم بابایی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی، طی پارسال  به ١ هزار و ٣٨۵ نفر  طی عملیات های مختلف امدادرسانی‌ها کردند و آن ها را از مرگ حتمی نجات دادند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان داشت: طی پارسال، تعداد نجات یافتگان به همت آتش نشانان، نسبت به سال ١۴٠١،  افزایش ٢٠ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد