Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود میرزاپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز دوشنبه (۱۱ مردادماه ۱۴۰۰) در آئینی با حضور جمعی از ادیبان و فعالان و پیشکسوتان فرهنگی، از کتاب دل‌فریب غزل‌گوی رونمایی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان افزود: مجموعه «دل‌فریب غزل‌گوی» نام مجموعه‌ای از اشعار استاد مجید جمالی است که از سوی انتشارات نامه‌ی پارسی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در بهار ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استاد مجید جمالی، ۲۰ تیرماه ۱۳۲۵ در شهر هندیجان خوزستان و در خانواده‌ای اهل فرهنگ و علاقه‌مند به شعر دیده به جهان گشوده و در محضر اساتیدی چون «استاد تجلی» تجربه‌ها آموخته‌اند.

میرزاپور بیان کرد: کتاب «دل‌فریب غزل‌گوی» حاصل سال‌ها و دهه‌ها علاقه‌مندی این شاعر به شعر و ادبیات است و در سه بخش «غزل و مثنوی»، «دوبیتی و تک‌بیتی» و «اشعار نو» تهیه و تدوین شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان اظهار امیدواری کرد که این مجموعه شعر، مقبول طبع بلند علاقه‌مندان به شعر و شاعری قرار گیرد.

کد خبر 5270352

منبع: مهر

کلیدواژه: هندیجان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی کتاب ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز جشن عید غدیر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان