Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:55:59 GMT

اصفهان  یکی از قطب‌های تنیس کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۷۳۰

اصفهان  یکی از قطب‌های تنیس کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان، گفت: اگر بر اساس تقویم میلادی بررسی کنیم، چهارمین مرحله تور جهانی تنیس بعد از شهر‌های کیش، شیراز و ارومیه در اصفهان برگزار شد.

او افزود: برگزاری این مسابقات  به ارتقاء رنکینگ بازیکنان کمک می‌کند، چراکه در این سطح از مسابقات جایزه نقدی به بازیکنان تعلق نمی‌گیرد و آن چیزی که برای بازیکنان ملاک است رنکینگ جهانی است که باتوجه به وضعیت ارزی که با آن درگیر هستیم و امکان سفر بازیکنان به مسابقات بین المللی برون مرزی ضعیف شده است، حضور در این مسابقات به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند رتبه خود را ارتقاء دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به ارتباط فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی و گرفتن امتیاز برای برگزاری مسابقات ابراز کرد: ایران ازجمله کشور‌هایی بوده که در یک سال گذشته در این شرایط توانسته در سطح آسیا مسابقات ITF جونیورز خود را به صورت منظم اجرا کند، و با فدراسیون جهانی ارتباطات خوبی داریم و در سطح داوری و مربیگری وضعیت مان در سطح آسیا خوب است، نماینده فدراسیون جهانی در غرب آسیا ایرانی است و در عین حال رئیس کمیته آموزش در بخش است.

عزیزی مطرح کرد: در مسابقات المپیک یک داور ایرانی در تنیس داشتیم و در پارالمپیک هم یک نماینده در بخش داوران خواهیم داشت، در بحث روابط بین الملل تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رخ دهد و همچنان درخواست میزبانی دیویس کاپ را کردیم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستیم، وضعیت کرونا بر تمام ورزش‌ها تاثیر گذاشته و اینکه بخواهم بگوییم وضعیت بازیکنان ما خوب است یا خیر به طور قطعی مشخص نیست، چیزی که در واقعیت وجود دارد، اکنون در سطح چهار آسیا هستیم و نشان می‌دهد در عرصه تیمی در دو سال  گذشته ضعیف عمل کردیم، اما اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم و بتوانیم از سطح ۴ به سطح ۳ آسیا برسیم وضعیت تنیس بهتر خواهد شد.

او متذکر شد: اصفهان همیشه یکی از قطب‌های تنیس کشور بوده و وضعیت تنیس خوبی دارد، امکانات سخت افزاری خوب در اصفهان داریم، اما انتظار داریم به امکانات سخت افزاری توسط اداره کل ورزش و جوانان بیشتر بها داده شود تا اتفاقات بهتری برای تنیس اصفهان و کشور رخ دهد.

رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: بر اساس درخواست فدراسیون تنیس از وزارت ورزش و بهداشت و موافقت فدراسیون پزشکی ورزشی، رشته تنیس جزو گروه یک شغلی شناخته شده و حتی در وضعیت‌های قرمز این رشته ورزشی تعطیل نخواهد شد، تنیس از جمله معدود رشته‌هایی است که در گروه یک شغلی قرار دارد.

رئیس فدراسیون تنیس اضافه کرد: از امروز مسابقات تنیس روی میز با ویلچر در تبریز شروع شده و هفته آینده مسابقات آی تی اف جونیور در تهران شروع می‌شود و منتظر نتیجه درخواست برگزاری دیویس کاپ هستیم که ببینیم آیا میزبانی به ما داده می‌شود یا خیر و متناسب با آن احتمالا شهریور یا مهر ماه لیگ تنیس ایران شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس خاکی فدراسیون تنیس مسابقات تنیس تور جهانی تنیس رئیس فدراسیون تنیس فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان و در دور سوم مرحله مقدماتی، امروز جمعه نوشادعالمیان در دیدار با «محمد البیالی» از مصر که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری دست یافت و به جدولاصلی صعود کرد.

عالمیان در گیم نخست این دیدار صاحب برتری ۱۱ بر ۶ شد و در دو گیم بعد هم به برتری ۱۱ بر ۸ دست یافت.

امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان بود که با شکست در دیدار نخست حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ باز ایران را در مسابقات اسمش عربستان برعهده دارد.

کد خبر 6095954

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم