Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگ در هفته دولت امسال گفت: این هفته، فرصت بسیار مناسبی هم برای گزارش دادن به مردم و هم رفع ایراداتی است که توسط مردم به مسئولان گوشزد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در شورای اداری استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی واحدهای افتتاح شده در هفته دولت پارسال ۲ هزار میلیارد ریال بود، افزود: امسال طبق برنامه ریزی انجام گرفته واحدهای تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از هشت هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که بخشی از آن آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر این مبنا در یکی از شرکت‌های فعال زنجان ۴۲۰ نفر مشغول به کار شدند و امسال نیز جشن اشتغال ۴۲۰ نفر دیگر در همان شرکت فراهم شده است همچنین امسال واحدهایی پس از ۱۶ سال تعطیلی به چرخه تولید بازمی‌گردند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

حقیقی ابراز امیدواری کرد که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان که سالهای زیادی از عمر آغاز احداث آن سپری می شود، در هفته دولت به بهره برداری برسد.

 استاندار زنجان خاطرنشان کرد: صادرات این استان سال گذشته رشد ۲۱ درصدی داشت بطوریکه از ۲۱۷ میلیون دلار به ۲۸۰ میلیون رسید در صورتی که تغییرات این بخش در کشور ۱۶ درصد کاهشی بود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که طی چهار ماهه اول امسال استان با ثبت ۱۵۱ میلیون دلار صادرات، رشد ۱۷۶ درصدی دارد  که در صورت تداوم این مهم می‌تواند به بالای ۴۰۰ میلیون دلار برسد و از طرفی همچنین ورود موقت و واردات نیز امسال به ترتیب ۲۷۳ میلیون دلار و ۱۳۸ درصد رشد داشته است.

حقیقی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد امسال نیز گفت: بیش از ۲۷ هزار نفر در برگزاری این انتخابات در استان زنجان مشارکت کردند که از تمام عوامل اجرایی و نظارتی و مشارکت مردم در این  انتخابات قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: میزان آرای ایشان هم در سال ۹۶ و هم در ۱۴۰۰ در استان زنجان معنادار بود که نشان از علاقه‌مندی متقابل مردم استان زنجان و آیت‌الله رئیسی به یکدیگر دارد.

حقیقی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در کسوت ریاست قوه قضائیه نیز توجه ویژه‌ای به استان زنجان داشتند، افزود: به درخواست‌هایی که در سفر ایشان به زنجان مطرح شد، توجه ویژه‌ای کردند و حتی بعضی از مشکلات مانند پسماند روی که سال‌ها معطل مانده بود به دستور وی و کمک و همکاری مدیران استان برطرف  شد.

وی یادآوری کرد: بطور قطع با حضور آیت‌الله رئیسی در کسوت ریاست‌جمهوری، توجه ویژه‌ای به زنجان خواهد شد و این استان، جایگاه شایسته خود را بیش از گذشته پیدا خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری دولت اشتغال رشد دلار واردات انتخابات اسلامی ایران استان زنجان مشکلات هفته دولت بهرهبرداری پروژه های بزرگ شورای اداری استان آیت الله رئیسی هفته دولت استان زنجان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل