Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به صدور 13 فقره پروانه اکتشاف معدن در چهار ماهه نخست سال جاری در این استان ، از رشد 18 درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ابراهیم سعدینی با بیان اینکه توسعه معادن و صنایع معدنی یکی از محوری ترین برنامه های وزارت و سازمان های صمت استان ها در سال " تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " می باشد ، گفت : درچهارماهه اول امسال 9 فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 کیلومتر مربع و ذخیره بالغ بر 57.5 میلیون تن صادر شده است.

وی اعلام کرد : تا پایان تیرماه سال جاری 36 فقره مجوز برداشت شن و ماسه و خاک رس در استان صادر شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن وتجارت استان با تأکید بر اینکه مزیت های معدنی خدادادی در منطقه ، قابلیت و فرصت سرمایه گذاری در معادن استان را فراهم ساخته و نیازمند توجه بیش از پیش به این بخش مهم و تأثیرگذار اقتصادی است، ادامه داد: ایجاد و راه اندازی واحدهای فرآوری، توسعه و تکمیل چرخه و زنجیره های بعدی معادن و صنایع پائین دستی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را تحقق می بخشد.

سعدینی پیش بینی تمهیدات لازم براساس برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص جذب سرمایه در بخش صنایع معدنی را یکی از مهمترین اولویت های امسال دانست و خاطرنشان کرد: تنوع محصولات معدنی ویژگی عمده معادن استان بوده و تحقق " نهضت کاهش خام فروشی " بر اساس منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در سرلوحه برنامه های ما قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معدن صدور اکتشاف معادن و صنایع صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان