Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت دوازدهم که مبتنی بر آمار سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ است، از رشد سهم بازار ایرانسل و رایتل و کاهش سهم بازار همراه اول خبر می‌دهد.   به گزارش ایلنا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارش رسمیِ «فصل‌نامهٔ آماری» را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش، در بخش اپراتورهای همراه، آمار و اطلاعات قابل توجهی مانند تعداد سیمکارت‌های واگذار شده و خطوط فعال هر اپراتور و نیز ضریب نفوذ و سهم بازار اپراتورها، به افکارعمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.     آن طور که در این گزارش اعلام شده است، در سه‌ماهۀ اول سال ۱۴۰۰، مشترکان فعال ایرانسل ۵۶میلیون و ۷۰۸هزار و ۵۲۸ مشترک، مشترکان فعال همراه اول ۷۰میلیون و ۲۱۱هزار و ۶۶۵ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۹۰۳هزار و ۱۵۳ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ اول سال ۱۴۰۰ نیز ۱۳۱میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۴۶ بوده است.   در سه ماهۀ اول سال ۱۳۹۹ نیز، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱میلیون و ۷۲۷هزار و ۳۶۰ مشترک، مشترکان فعال همراه اول ۶۵میلیون و ۴۷هزار و ۸۴۳ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۹ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ اول سال ۱۳۹۹ نیز ۱۲۱میلیون و ۹۲ هزار و ۲۳۲ بوده است.   بر اساس آنچه در این گزارش آمده است و در مقایسه سه ماه نخست سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، به ترتیب سهم بازار ایرانسل از ۴۲.۷۱۷ در سه ماه نخست سال ۹۹، به ۴۳.۰۱۸ در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ رسیده و ۰.۳۰۱ درصد افزایش پیدا کرده است. سهم بازار رایتل از ۳.۵۶۵ به ۳.۷۱۹ رسیده و ۰.۱۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است. اما سهم بازار همراه اول با رسیدن از ۵۳.۷۱۷ به ۵۳.۲۶۲، به میزان ۰.۴۴۵ درصد، کاهش پیدا کرده است.      همچنین بر اساس اطلاعات فصل‌نامه‌های آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در شاخص سهم بازار، وضعیت اپراتورها نسبت به سه ماهۀ پایانی سال ۱۳۹۹ نیز تغییر کرده است. بر همین اساس، به ترتیب سهم بازار ایرانسل از ۴۲.۹۰۳ در سه ماه پایانی سال ۹۹، به ۴۳.۰۱۸ در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ رسیده و ۰.۱۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است. سهم بازار رایتل از ۳.۴۳۶ به ۳.۷۱۹ رسیده و ۰.۲۸۳ درصد افزایش پیدا کرده است. اما سهم بازار همراه اول با رسیدن از ۵۳.۵۹۰ به ۵۳.۲۶۲، با ۰.۳۲۸ درصد کاهش، دچار تغییر شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درصد افزایش پیدا کرده سه ماه نخست سال مشترکان فعال همراه اول سهم بازار سه ماه رسیده و ۰ سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برای اولین بار در بازار سرمایه، بهره مندی از بازار املاک به همراه تضمین حداقل سود 28 درصد سالیانه با خرید واحدهای سرمایه گذاری اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» به همراه اوراق اختیار فروش تبعی در شعب بانک شهر و شبکه کارگزاری بورس فراهم شده است.
صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات «امین شهر» از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است که بر اساس آن، وجوه عموم مردم در خرید، بهره‌برداری، اجاره‌داری و فروش املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌شود که همه این فرایندها برای سرمایه‌گذاران سودآوری به همراه دارد.
امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه، معاف از مالیات و قابلیت معامله در شبکه کارگزاری های بورسی سراسر کشور و شعب منتخب بانک شهر از مزیت های سرمایه گذاری در صندوق املاک و مستغلات "امین شهر" است.

دیگر خبرها

  • گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی