Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:01:10 GMT

داوطلب تبریزی نفر اول کنکور علوم تجربی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۲۰۱

داوطلب تبریزی نفر اول کنکور علوم تجربی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سازمان سنجش آموزش کشور نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد که نیما ابوالحسنی از تبریز درصدر شرکت کنندگان گروه آزمایشی علوم تجربی قرار گرفت.

آیناز مارالی از شهرستان جلفا دیگر برگزیده آزمون گروه تجربی از آذربایجان شرقی است که رتبه چهارم این آزمون را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبان ورود به دانشگاه برای مشاهده اسامی و اطلاع از نتایج اولیه آزمون مبنی بر قبولی و رتبه کسب شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

بعد از اعلام نتیجه اولیه و مشاهده نمرات و رتبه کسب شده در آزمون، پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های پذیرش با آزمون و با سوابق تحصیلی، داوطلبان می‌توانند به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

همچنین سامانه انتخاب رشته مجازی هم در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد و داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته خود از این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان