Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:55:22 GMT

مانع زدایی از روند تولید تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۵۴۱

مانع زدایی از روند تولید تسریع شود

استاندار تهران بر اهتمام مسئولان جهت تسریع در مانع زدایی از روند تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۷ شرکت تولیدی در زمینه امور مالیاتی و بانک‌ها بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات و موانعی شرکت‌ها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی در این جلسه با اشاره به لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد: رفع موانع تولید باید اولویت مسئولان باشد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی ادامه داد: همراهی بانک ها جهت تسریع در تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان ضروری است و در این زمینه بانک‌ها باید فعال‌تر عمل کنند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به پیگیری مشکلات مالیاتی شرکت های تولیدی خاطرنشان کرد: مشکلات شرکت‌های مختلف در زمینه های مالیاتی، بانکی، استمهال و غیر به صورت تخصصی در جلسات ستاد تسهیل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است