Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@08:29:31 GMT

قهرمان المپیک به میهن بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۸۷۱

قهرمان المپیک به میهن بازگشت

به گزارش ایرنا، جواد فروغی دارنده مدال طلای تپانچه بادی بازیهای المپیک توکیو به همراه هانیه رستمیان، محسن نصر اصفهانی و علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی با استقبال مسوولان ورزشی وارد میهن شدند.

در این استقبال کادر درمانی نیز با لباس پرستاری برای استقبال از پرستار طلایی ایران در فرودگاه حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد فروغی که از پرستاران و از اعضای کادر درمان است در نخستین روز رقابت‌های تیراندازی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو علاوه بر رکوردشکنی، ایران را در ماده تپانچه ۱۰ متر صاحب یک مدال طلای ارزشمند کرد.

در این مراسم مسئولان عالی رتبه کشور، مسئولان کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جمعی از مسئولان و مدیران فدراسیون تیراندازی به همراه اعضای خانواده ورزشکاران حضور داشتند که با اهدای دسته گل از افتخار آفرینان کشورمان تقدیر به عمل آوردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد