Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:49:48 GMT

بازگشت طلایی کاروان المپیک ایران با استقبال مردم + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۷۸

بازگشت طلایی کاروان المپیک ایران با استقبال مردم + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

جواد فروغی دارنده اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی به تهران بازگشت.

به گزارش ایمنا، جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک تاریخ تیراندازی ایران امروز ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از پرواز دوحه با استقبال مسئولان ورزشی کشور، جمعی از همکاران و خانواده اش وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی شد.

هانیه رستمیان دیگر المپین تپانچه و پرچمدار زن ایران در افتتاحیه المپیک، نازنین ملایی ملی‌پوش قایقرانی، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی از دیگر افرادی بودند که به همراه جواد فروغی وارد فرودگاه امام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد فروغی در نخستین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده تپانچه بادی شگفتی ساز و تاریخ ساز شد و مدال طلای المپیک را برگردن آویخت. این اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران در المپیک است.

فروغی تاکنون تنها مدال آور ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و ایران با تک مدال فروغی در جدول رده‌بندی در رده چهلم قرار دارد.

فروغی در کنار رستمیان در ماده میکس تپانچه در رده پنجم قرار گرفت.

تیم ملی تیراندازی ایران با ۶ ورزشکار راهی المپیک توکیو شد که تاکنون تنها مدال آور این تیم جواد فروغی است.

گروه دوم تیم ملی تیراندازی شامل نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم‌زاده به همراه رضا حسنی خو روز دوشنبه ۱۱ مرداد به تهران خواهند رسید. همچنین مهیار صداقت و الهام هاشمی با پایان مسابقه تفنگ سه وضعیت مردان نیز در گروه آخر چهارشنبه ۱۳ مرداد به تهران باز خواهند گشت.

هانیه رستمیان نازنین ملایی هانیه رستمیان در کنار خانواده اش جواد فروغی مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

منبع: ایسنا

کد خبر 511421

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک جواد فروغی مدال طلای جواد فروغی کاروان المپیک ایران ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها