Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@17:36:19 GMT

واکنش آقاکریم به درگیری لفظی با گلر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۰۱۸

کریم باقری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پنجمین قهرمانی پیاپی، اتفاقی شیرین و تاریخی بود که بابت این موفقیت باید به همه هواداران تبریک بگویم و از آنها بابت حمایت صمیمانه و فوق‌العاده‌ای که در طول فصل داشتند، تقدیر و تشکر کنم. ما در این فصل سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم اما در نهایت به هدف‌مان رسیدیم و فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اعضای تیم و باشگاه برای این قهرمانی زحمت کشیدند و به همگی، خداقوت می‌گویم.

او ادامه داد: بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواسمان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.

باقری افزود: فقط این را بگویم که رمز موفقیت ما در این فصل، اتحاد بزرگی بود که بین کادرفنی، مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شد و با وجود مسائل زیادی که در طول فصل تجربه کردیم، موفق شدیم به قهرمانی برسیم. پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و باید برای موفقیت‌ در سال‌های بعد، مهیا باشد. اگر بخواهیم مدام به حواشی و شایعات بپردازیم، از کار اصلی خودمان یعنی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده غافل می‌شویم. در شرایط بازی، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ولی تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم. مهم این است که همه ما یکدل و متحد بمانیم و اجازه ندهیم این مسائل روی کارمان تاثیر منفی بگذارد یا باعث نگرانی هواداران شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی حامد لک پرسپولیس کریم باقری المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی