Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@02:31:56 GMT

قیمت تور لحظه آخری استانبول در تابستان 1400

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۰۸۳

قیمت تور لحظه آخری استانبول در تابستان 1400

آیا تا‌به‌حال با تور استانبول سفر کرده‌اید؟ در این ‌مطلب می‌خواهیم درباره قیمت تور استانبول و فاکتور‌های موثر بر آن حرف بزنیم و راه خوبی را برای مقایسه و رزرو نهایی تور‌‌ها معرفی کنیم.

تور استانبول یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای سفر‌های خارجی است که ایرانی‌های زیادی به آن علاقه دارند. استانبول یکی از شهر‌های توریستی معروف دنیا است که توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار تاریخی و دیدنی شهر کنار امکانات و جاذبه‌های تفریحی روز دنیا هم کمک کرده تا هر‌روز افراد بیشتری به استانبول سفر کنند.

تور‌هایی زیادی هم از ایران به مقصد استانبول حرکت می‌کنند. میان تور‌های متنوع و زیادی که برای استانبول وجود دارند، تور لحظه آخری استانبول طرف‌داران بسیاری دارد. این‌که این‌ تور چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و قیمت تور استانبول لحظه آخری در تابستان 1400 چه قیمتی دارد، مباحثی هستند که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد. شما هم اگر دوست دارید درباره تور لحظه آخری استانبول علی بابا بیشتر بدانید، حتما با ما تا پایان این ‌مطلب همراه باشید.

مزایای تور استانبول

یکی از بهترین راه‌های سفر به استانبول استفاده از تور است. اگر دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید معمولا تور‌ها خدمات را با قیمت مناسب‌تری نسبت به حالت رزرو شخصی به شما ارائه می‌دهند. ممکن است در نگاه اول فکر کنید که دلیل قیمت کم‌تر تور‌ها، خدمات کم‌تر است. اما در واقعیت چنین نیست؛ زیرا تور‌ها به‌دلیل رزرو خدمات به‌صورت جمعی تخفیف خوبی را می‌گیرند و می‌توانند خدمات را با قیمت بهتری ارائه کنند.

اما این نکته، تنها فایده تور نیست. تور‌‌ها این ‌امکان را فراهم می‌کنند که شما بدون نگرانی از برنامه‌ریزی، سفری با آرامش را تجربه کنید. همچنین از‌جمله دیگر مزایای آن باید به امکان استفاده از راهنمایی‌های تور‌گاید برای تماشای جاهای دیدنی استانبول و هم‌سفر شدن با افراد دیگر اشاره کرد. پس اگر دوست دارید به استانبول سفر کنید، یکی از بهترین راه‌های استفاده از تور خواهد بود. تور‌ها با وسایل نقلیه یا هتل‌های مختلف برگزار می‌شوند.

قیمت تور استانبول

اگر نگاهی به لیست قیمت تور‌هایی که به مقصد استانبول برگزار می‌شوند، داشته باشیم، متوجه اختلاف قیمت‌های بسیاری خواهیم شد. دلیل تفاوت قیمت‌ها چیست؟ حقیقت ماجرا این است که فاکتور‌های زیادی در تعیین قیمت تور تاثیر دارند. تفاوت در هر‌یک از این موارد باعث تغییر در قیمت تور خواهد شد.

به‌عنوان ‌مثال جاهای دیدنی استانبول که در برنامه یک تور قرار دارد، ممکن است با تور دیگری متفاوت باشد. خدمات تور‌ها هم عمدتا مانند هم نیستند و در هر ‌تور شما با خدمات و امکاناتی رو‌به‌‎رو هستید که برای‌تان تدارک ‌دیده‌ شده است. اما برای تعیین قیمت تور تعدادی از فاکتور‌ها از‌جمله موارد زیر تاثیر زیادی دارند. تعدادی از آن‌ها عبارت هستند از:

تعداد روز‌های اقامت در استانبول زمان رزرو تور (معمولا تور لحظه آخری استانبول قیمت مناسب‌تری دارد) هتل رزروشده برای اقامت در استانبول خدمات جانبی تور تور لحظه آخری استانبول

همان‌طورکه تا این‌جا متوجه شده‌اید، تور لحظه آخری استانبول یکی از به‌صرفه‌ترین حالت‌هایی است که برای سفر به استانبول وجود دارد. چرا تور‌های لحظه آخری قیمت کم‌تری دارند؟ تور‌های لحظه آخری در‌واقع تور‌هایی هستند که تا نزدیک‌ترین ساعات به حرکت، هنوز صندلی خالی دارند. وقتی شما اقدام به رزرو یک تور از این‌نوع می‌کنید، زمان زیادی تا حرکت ندارید.

اما بعد از حرکت یا رسیدن هیچ تفاوتی بین شما و کسانی که تور را قبلا رزرو کرده‌اند، وجود ندارد. پس اگر چمدان خود را بسته‌اید و در چند ساعت امکان حرکت برای سفری چند ‌روزه را خواهید داشت، تور لحظه آخری، فرصتی بسیار خوب برای شما خواهد بود. با رزرو تور لحظه آخری خدمات را با قیمتی بسیار مناسب دریافت می‌کنید.

قیمت تور لحظه آخری استانبول در تابستان 1400

اگر برای تابستان قصد سفر به استانبول را دارید و می‌خواهید تصاویری از جاهای دیدنی استانبول را با دوربین خود ثبت کنید، بد نیست نگاهی به قیمت تور‌ها داشته باشید. در مقایسه قیمت تور‌ها حتما فاکتور‌هایی را که در قسمت‌های قبل گفته شد، در‌نظر بگیرید و صرفا توری را به‌خاطر ارزان بودن آن انتخاب نکنید. قیمت تور لحظه آخری می‌تواند مبالغی از حدود پنج‌ونیم تا حتی 10 میلیون تومان برای هر‌نفر داشته باشد.

یکی از مواردی که کار مقایسه شما را آسان می‌کند، انتخاب سایت معتبری برای رزرو تور است. به‌عنوان ‌مثال سایت علی بابا امکان تضمین بهترین قیمت را برای مشتریان خود ارائه کرده که خیال آن‌ها را برای رزرو آسوده می‌کند. با این ویژگی با اطمینان بیشتری می‌توان اقدام به رزرو تور کرد و نگران قیمت نبود.

سخن آخر

یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به استانبول و تجربه سفری بی‌نظیر استفاده از تور استانبول است. اگر آماده سفر هستید و زمان زیادی برای آماده‌شدن نیاز ندارید، تور‌های لحظه آخری هم مبلغ زیادی از هزینه سفر را صرفه‌جویی می‌کند. تور‌های لحظه آخری لزوما تور‌هایی ارزان نیستند. تور‌های ارزان تور‌هایی محسوب می‌شوند که شما با مرتب کردن تور‌ها بر‌اساس قیمت آن‌ها را پیدا می‌کنید. اما تور‌های لحظه آخری هر‌نوعی از تور هستند که در ساعاتی نزدیک به حرکت هنوز جای خالی دارند و شرکت‌ها برای کاهش ضرر، آن‌ها را با قیمت کم‌تری ارائه می‌‎کنند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تور لحظه آخری استانبول تور های لحظه آخری استانبول یکی سفر به استانبول تور استانبول فاکتور ها برای سفر تور هایی قیمت تور رزرو تور تور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل