Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@03:26:32 GMT

گلر پرسپولیس ایران را ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۷۷

گلر پرسپولیس ایران را ترک می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بوژیدار رادوشوویچ که قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به کشورمان بازگشت،  پس از قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر قرار است بار دیگر به کرواسی برود.

رادو که روز گذشته در ضیافت قهرمانی تیمش هم حاضر بود، به دنبال تهیه بلیت است و به احتمال فراوان تا ۳-۲ روز دیگر به کشورش سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی پرسپولیس پس از اتمام لیگ بیستم، حداکثر دو هفته استراحت برای بازیکنان درنظر گرفته اما ظاهرا رادو با یکی دو روز تاخیر از زمان آغاز مجدد تمرینات تیم، به تهران بازمی‌گردد.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1540834

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است

مربی اسبق پرسپولیس گفت: هر فوتبال بلدی که بازی پرسپولیس مقابل پیکان را دیده باشد متوجه می‌شود این تیم همه راه‌های مختلف برای شکست دادن حریفش را مورد استفاده قرار داد و نتیجه هم گرفت.

سرویس ورزش مشرق - مصطفی قنبرپور بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره نتیجه رقم خورده بین تیم پرسپولیس و پیکان در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: واقعاً از چنین تیم شایسته و لایقی فوتبالی غیر از این انتظار نمی‌رود. آن زمان که آقای گل محمدی از تیم می‌رفت هم پرسپولیس خوب بود و فقط به خاطر برخی اتفاقات مثل محرومیت‌ها یا مصدومیت‌های بازیکنان در نیم فصل اول نتوانست قهرمان جدول نیم فصل شود که البته اهمیت خاصی هم ندارد. این پرسپولیس تیم پر مهره‌ای است و البته مهره‌هایش همگی با هم هماهنگ هستند.

وی افزود: وقتی آقای گل محمدی رفت و کادر مدیریتی، پس از مدتی سرمربی جدید را انتخاب کرد آرزو کردم که این عزیزان که برای باشگاه استقلال زحمت می‌کشند با انتخابشان شرمنده هواداران نشوند که البته می‌بینیم در حال حاضر شرایط برای تیم خوب است و امیدوارم این روند تا پایان هم ادامه داشته باشد.

مربی اسبق پرسپولیس اضافه کرد: تیم پیکان در دو بازی قبلی خود توانسته بود سپاهان و ملوان را شکست بدهد، دو تیم سرسخت و اصطلاحا چغر. قطعاً سرمربی محترم استقلالی تیم پیکان هم انگیزه‌های زیادی برای شکست دادن یا متوقف کردن پرسپولیس داشت اما واقعاً بچه‌های پرسپولیس گل کاشتند و فوتبال زیبایی را به نمایش درآوردند.

قنبرپور تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار دو گل زد اما قطعاً می‌توانست لااقل ۴ یا ۵ گل بزند و با دست پرتری زمین را ترک کند که البته همه این‌ها از عوامل زیبایی فوتبال است. توپی که تا آستانه گل شدن می‌رود و گل نمی‌شود شاید ارزش یک گل را داشته باشد و هیجان بازی را زیاد کند. خوشحالیم که بچه‌ها توانستند به موقع گل بزنند و نتیجه درخور توجهشان را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید این تیم پیکان با این فوتبال خوبی که ارائه می‌کند در پایان فصل جایگاه خوبی خواهد داشت. پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی بود که توانست اینگونه از پیکان یک تیم معمولی بسازد و آنها را در زمین خودشان گرفتار کند. شاهد بودیم که پرسپولیس انواع و اقسام روش‌ها را برای رسیدن به دروازه حریف امتحان می‌کرد و خب طبیعتاً موقعیت‌های زیادی هم ایجاد شد.

قنبرپور درباره اینکه آیا این پرسپولیس بخت قهرمانی دارد یا نه توضیح داد: با توجه به شرایط تیم‌های بالای جدول قطعاً پرسپولیس بخت قهرمانی است.با احترام به تیم استقلال باید گفت این تیم در ادامه و تا پایان فصل امتیاز از دست می‌دهد اما شرط قهرمانی برای پرسپولیس این است که دچار اشتباه نشود و تا پایان بدون لغزش حرکت کند در این صورت قطعاً قهرمان می‌شود. ما نباید از رقبای دیگر هم غافل شویم. ما تراکتور را بردیم و با استقلال مساوی کردیم. اگر دیدار ۶ امتیازی با سپاهان را هم با برد تمام کنیم قطعاً بخت قهرمانی هستیم.

دیگر خبرها

  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • پیروانی: پرسپولیس امسال مدعی قهرمانی است
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • امسال برای پرسپولیس خوب بود
  • پیروانی: مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • عنایتی: با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بازی داریم
  • استقلال و پرسپولیس «تماشاگران» را بازنده کردند/ دو تیم ضعیف بودند