Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی از تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان تایید شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی؛ علی مصطفوی روز یکشنبه دهم مرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تایید انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و اعلام آن از سوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: امیدواریم شوراهای جدید بتوانند بیش از پیش بستر بهبود خدمات رسانی به مردم و توسعه متوازن شهری را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امانت داری رای مردم و صیانت از آن با برگزاری انتخاباتی سالم به مدد همراهی همه عوامل اجرایی و نظارتی میسر گردید.

رئیس ستاد انتخابات از همه تلاشگران برگزاری انتخابات قدردانی کرد و افزود: همه عزیزان اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، اجرایی و نظارت در هماهنگی کامل با یکدیگر در برگزاری انتخابات عمل نمودند.

مصطفوی مردم را پیروز واقعی انتخابات دانست و از حضور پرشور آنان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر آذربایجان غربی تایید انتخابات آذربایجان غربی انتخابات 1400 انتخابات شوراهای اسلامی روستاها انتخابات شوراهای اسلامی شهر ارومیه صحت انتخابات تایید انتخابات انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد موقری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تا حدود پنج سال قبل تکدی گری سازمان یافته و به صورت تشکیلاتی در تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی از جمله تبریز وجود داشت که با درایت سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و همکاری مردم این موضوع در استان به طور کامل برطرف شد.

به گفته وی در آن زمان پرونده قضائی در دادستانی مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و تشکیلات مربوطه به طور کامل از بین رفت که اغلب اعضای این باندهای تکدی گرایی ۲۰ نفره را اتباع خارجی تشکیل می‌دادند.

وی جمع آوری متکدیان از سطح شهرها را یکی از مأموریت‌ها و وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام و اضافه کرد: این مجموعه‌ها ملزم به جمع آوری و ساماندهی متکدیان هستند که در این راستا هماهنگی‌هایی به انجام رسیده و شرایط عمومی شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی نسبت به سایر شهرهای کشور در این زمینه بهتر است.

موقری به مشارکت بالای مردم در شناسایی و جمع آوری متکدیان در آذربایجان شرقی اشاره و اظهار کرد: مؤسسه حمایت از مستمندان تبریز یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه‌های مردمی و غیردولتی در سالم سازی محیط شهری تبریز است که در جمع آوری و رسیدگی به امور متکدیان گام‌های بسیار مهم و مؤثری برداشته است.

وی از آحاد مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهروندان تبریزی درخواست کرد تا نسبت به معرفی افراد متکدی به تشکل‌های غیرمردمی و نهادهای حمایتی اقدام کرده و هرگز به افرادی که در معابر اقدام به چنین کارهایی می‌کنند، مساعدت نکنند.

موقری نهادهایی همچون بهزیستی و کمیته امداد به همراه مؤسسه‌های مردمی را بهترین و مطمئن‌ترین مکان‌ها برای حمایت و پشتیبانی مالی و معیشتی از متکدیان واقعی دانست و بر همکاری مردم با این مجموعه‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6056495

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد
  • صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس تأیید شد
  • تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه
  • صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تایید شد
  • برگزاری پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در سردشت 
  • تاکید بر رعایت قانون در برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند باطل السحر نقشه‌های استکبار جهانی شد
  • ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی