Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@03:14:02 GMT

پليس عنبرآباد به فرار قاتل مسلح خاتمه داد 

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۸۰۱

پليس عنبرآباد به فرار قاتل مسلح خاتمه داد 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ رضافیروزبخت،گفت:دیماه سال ١٣٩٨فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان درجريان يك نزاع ودرگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

وی افزود:بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس،بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغيير می داد،در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهم را دریکی ازاستانهای همجوار شناسايی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضائی در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگير کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: اين فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و دلیل و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع ودرگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد:در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند،ممکن است مرتکب جراحت شدید وحتی قتل فرد شوندازاین رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتن داری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پليس عنبرآباد به فرار قاتل مسلح خاتمه داد فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد دستگيری قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان

 سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف یک فقره فرار مالیاتی در شهرستان" زاهدان "شده که یک نفر با سوء استفاده از بی سوادی شهروندی برای وی کارت بازرگانی صادر نموده و با آن جهت فرار از مالیات اقدام به تجارت کالا می‌نموده که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی فرار مالیاتی مکشوفه را پس از انجام استعلامات لازم حدود ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مربوط به تخلفات و جرایم فرار مالیاتی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند