Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@03:43:50 GMT

ورزشکارانی که از مصاف با اسرائیل انصراف دادند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۹۸۳

بسیاری از کشورها اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند. ورزشکاران بسیاری به‌منظور جلوگیری از مواجه‌شدن با ورزشکار اسرائیل از مسابقات انصراف می دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، «عبدالله منیاتو» رزمی‌کار لبنانی بعد از اینکه قرعه او در مسابقات جهانی قهرمانی ورزش‌های رزمی بلغارستان در برابر یک بازیکن صهیونیستی درآمد از این مسابقات کنار کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به‌سرعت توسط این رزمی‌کار و «محمد الغربی» مربی وی گرفته شد.

محمد الغربی در پست اینستاگرامی خود نوشت: ما این تصمیم را به‌معنای کناره‌گیری از مسابقات نمی‌دانیم؛ چراکه ادامه دادن آن به این شکل به‌معنای به‌رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی است که فرزندان ملت ما را به قتل رسانده و سرزمین ما را غصب کرده است.

در روزهای اخیر همچنین ورزشکاران دیگری از سایر کشورها مانند «فتحی نورین» جودوکار الجزایری و «محمد عبدالرسول» جودوکار سودانی برای جلوگیری از قرار گرفتن در برابر نماینده رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک کناره‌گیری کردند.

این درحالی است که «تهانی القحطانی» جودوکار زن سعودی با فشارها و برنامه‌ریزی آل‌سعود برای ادامه پروژه عادی‌سازی روابط در جهان عرب و کشورهای مسلمان، حاضر شد مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کند.

وزیر ورزش سعودی پنجشنبه قبل از بازی به محل تمرین این جودوکار سعودی رفت و توصیه‌های لازم برای عدم انصراف مقابل نماینده صهیونیست‌ها را داد. این حکم پادشاهی آل‌سعود برای بازی مقابل ورزشکار صهیونیست جزئی از پروژه بزرگ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر بود اما این اقدام نه‌تنها نتوانست این پروژه از قبل شکست‌خورده را پیش ببرد، بلکه بازتابی منفی داشت و جهان عرب و مسلمانان بیش از پیش انزجار خود را از آل‌سعود اعلام کردند.

القحطانی در نهایت با شکست سخت مقابل حریف اسرائیلی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: درآمد قتل رژیم صهیونیستی المپیک جهان عرب بازی جهان مسلمانان بلغارستان جهان عرب درآمد رژیم صهیونیستی مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه

دریافت 1 MB دریافت 963 KB

به گزارش همشهری آنلاین، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شکل رسمی از آغاز مرحله اول عملیات نظامی این رژیم در شرق رفح خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد درحال انجام «حملات هدفمند» علیه حماس در شرق رفح است.

کد خبر 849873 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود