Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ اردوی رسانه ای با همکاری البرز لله گانی دزک رئیس بسیج رسانه،  بسیج مهندسین صنعت، بسیج کارخانجات و کارگری در راستای تحقق شعار سال با مضمون« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»  در کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد برگزار شد.

کیفیت بالا و قیمت پایین دو ویژگی محصولات کارخانه حجاب

در ابتداء این بازدید محمدحسن میری، مدیرکارخانه حجاب شهرکرد در جمع فعالان رسانه ای با اشاره به تاریخچه شروع فعالیت این واحد تولیدی از سال 1395، کیفیت بالا و قیمت پایین را دو ویژگی محصولات این کارخانه دانست که باعث اقبال خوبی از سوی مشتریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ظرفیت به 16 میلیون متر

 میری افزود: تولید اسمی این شرکت 10میلیون متر در سال بوده و خوشبختانه با افزایش ظرفیت که داریم این عدد در حال حاضر به 16میلیون متر افزایش پیدا کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: می توانیم بگوییم کارخانه حجاب شهرکرد، تنها کارخانه چادر مشکی فعال در داخل کشور  و حتی خاورمیانه است.

 پارچه حجاب را مورد ارزیابی قرار دهید

میری با اشاره به تولید انواع و اقسام پارچه چادر مشکی در این کارخانه، از ورود پارچه های بی کیفیت بسیار ارزان به داخل بازار گلایه کرد و افزود: خواهش ما از مردم ایران این است که پارچه ما را آزمایش کنند و مقایسه کنند و از محصولات خارجی با قیمت پایین و کیفیت خیلی ناچیز استفاده نکنند.

 

البرز لله گانی دزک مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به نامگذاری سال 1400 تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، همچنین با توجه به برنامه های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در هفته حجاب و عفاف، طرح بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد با حضور خبرنگاران بسیجی برگزار شد.

 پاسدار البرز لـله گانی افزود: هدف ما از این بازدید رسانه ای ، آشنایی بیشتر خبرنگاران با محصولات متنوع و باکیفیت این کارخانه و معرفی آن در بحث استانی، ملی و بین المللی است.

متأسفانه در بحث حجاب و عفاف کمتر به محصولات داخلی توجه شده

وی ادامه داد:  متأسفانه در بحث حجاب و عفاف کمتر به محصولات داخلی توجه شده و طی بازدیدی که انجام شد، مشاهده کردیم انواع و اقسام محصولات در برندهای مختلف با کیفیت بین المللی حتی بالاتر از استانداردهای ملی تولید می شود، اما متأسفانه با توجه به نبود بحث تبلیغات مؤثر در بحث مدیریت این کارخانه شاید میزان آگاهی مردم از محصولات کم است.

 

لله گانی دزک گفت: هدف دیگر از بازدید فعالان رسانه ای از کارخانه حجاب شهرکرد، رساندن مشکلات و موانع در بحث تولید به گوش مسئولان استانی و کشوری است که امیدواریم ان شاءالله با کارهایی  که انجام می شود شاهد شکوفایی و روق بیش از پیش این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی استان و کشور باشیم.

 

گفتنی است؛ فروشگاهی برای فروش محصولات کارخانه حجاب شهرکرد در این واحد مستقر است و همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سایت hejabtextile.ir برای خرید محصول، سفارشات خود را ثبت کنند. 

 

در این بازدید رسانه ای خبرنگاران فعال و بسیجی استان محمود مولوی وردنجانی پیشکسوت،ملک محمد زمانی دهکردی از اساتید عرصه خبر و گزارش، محسن غفاری فارسانی ،حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کارخانه حجاب شهرکرد بسیج رسانه کارخانه حجاب شهرکرد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد