Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – روز پنجم و پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو امروز (یک‌شنبه) با برگزاری شش دیدار در ساعات مختلف پیگیری شد شد که در یکی از مهمترین دیدار‌ها از گروه A تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و در پایان این جدال حساس و زیبا شاگردان آلکنو با نتیجه ۳ بر دو مغلوب سامورایی‌ها شد تا وداع تلخی با بازی‌های المپیک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در پایان این نبرد تمام عیار میثم صالحی با کسب ۲۶ امتیاز بهترین بازی کن ایران مقابل ژاپن بود و میلاد عبادی‌پور هم با ۱۴ امتیاز دیگر بازیکن تاثیرگذار ایران بود.

همچنین نیشیدا با کسب ۳۰ امتیاز عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و ایشیکاوا هم با ۲۰ امتیاز دیگر بازیکن برتر میدان بود.   بیشتر بخوانید: رکورد طولانی‌ترین دیدار والیبالِ المپیک بازهم شکسته شد انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک