Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:49:37 GMT

کاروان لجستیک آمریکا در عراق هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۷۲۰

کاروان لجستیک آمریکا در عراق هدف قرار گرفت

منابع آگاه در عراق از هدف قرار گرفتن پنجمین کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی در این کشور طی یک هفته اخیر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کاروان نظامی لجستیک ایالات متحده آمریکا در عراق هدف قرار گرفت.

منابع آگاه در عراق امروز یکشنبه گزارش دادند که این کاروان در استان الدیوانیه این کشور هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجمین حمله به کاروان‌های نظامی لجستیک آمریکا در عراق طی هفته اخیر و بعد از توافق بغداد و واشنگتن است. پنجشنبه و جمعه گذشته نیز چهار کاروان لجستیک آمریکا در استان‌های الناصریه و بابل دیوانیه هدف حمله قرار گرفته بودند.

گروه موسوم به «قاصم الجبارین» در عراق با انتشار فیلمی از هدف قرار گرفتن یکی از کاروان‌های مذکور، مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

دور جدید حملات به مواضع و کاروان‌‌های آمریکایی در حالی آغاز شده است که دوشنبه این هفته بغداد و واشنگتن بر سر خروج نظامیان آمریکایی از عراق به توافق رسیدند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس