Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ صادق قره باقری، رئیس پلیس دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری 2 نفر از عاملان درگیری خبر داد که پس از تخریب رستورانی در غرب تهران، در مخفیگاهشان پنهان شده بودند.

سرهنگ قره باقری در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت : در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب رستورانی در غرب تهران و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط تعدادی از افراد شرور در محدوده ستارخان بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت و مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه‌روزی ، 2 نفر از عاملان اصلی این درگیری و تخریب را شناسایی کرده و هر 2 شرور را روز گذشته پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری سایر عوامل تخریب و درگیری در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تخریب رستوران اراذل عربده کشی شرور امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد