Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:06:36 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۳۹۲

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تربت‌ حیدریه- مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه گفت: سامانه هوشمند سوخت این منطقه، از ابتدای امسال پاسخگوی افزون بر سه هزار و ۵۰۰ شهروند به ‌صورت غیرحضوری و حضوری بوده است. جواد بلندی روز یکشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، هزار و ۵۶۱ نفر برای حذف رمز و رفع اشکال کارت هوشمند سوخت به نواحی زیر پوشش مراجعه و پاسخ خود را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و فراهم شدن امکان پاسخگویی غیرحضوری برای مراجعان، هزار و ۸۶۰ نفر از شهروندان نیز مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی پیگیری و پاسخ خود را دریافت کردند. 

مشهد- مدیر گروه ژنتیک پزشکی و پزشکی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای نخستین بار، پرورش ماهی "زبرافیش" باتوجه به شباهت زیاد ژن‌های این ماهی به ژن انسان، از حدود یک سال پیش در گروه ژنتیک دانشکده پزشکی این دانشگاه، برای اهداف مهندسی ژنتیک آغاز شده است.به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر مجید مجرد افزود:  مراحل پرورش، تخم گیری، زادآوری و تکثیر این ماهی با تلاش پژوهشگران این بخش راه اندازی شده است. وی ادامه داد: ایجاد مدل حیوانی یک بیماری برای بررسی و شناخت آن بسیار ارزشمند است و از سوی دیگر امکان آزمایش روش‌های درمانی جدید و پایش میزان موثر بودن آنها را نیز فراهم می کند. 

تربت‌حیدریه- مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت حضوری، روز یکشنبه با حضور ١٢٠ قاری در تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی تربت‌حیدریه برگزار شد. مسوول قرآن، عترت و نماز تیپ ١٧٧ متحرک هجومی نزاجا در این خصوص گفت: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن، اذان و مفاهیم سطح یک (زیر دیپلم) و سطح ۲ (بالای دیپلم) براساس جزء ۲۴ تفسیر نمونه رقابت و از بین آنان ۲۵ نفر به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کردند. سیدمحمود سیدی افزود: برگزیدگان این مرحله در بین یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیمه نخست شهریور امسال به صورت غیرحضوری نیز به رقابت خواهند پرداخت.
 

برچسب‌ها مشهد تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی مشهد نفت قرآن کریم پمپ بنزین پزشکی بیماری های ژنتیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران مشهد تربت حیدریه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی مشهد نفت قرآن کریم پمپ بنزین پزشکی بیماری های ژنتیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد