Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان حمایت خودش را از محرم نویدکیا اعلام کرد.

محمدرضا ساکت در برنامه فوتبال به وقت اصفهان در خصوص شرایط سپاهان اظهار داشت:

خوشحالم که لیگ را با تلاش زیاد به پایان رساندیم و در این راه از زحمات همه عزیزان که مشغول فعالیت بودند تشکر می‌کنم. شهریور پارسال بود که من با خواست آقای عظیمیان به مجموعه برگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول 10 سالی که از سپاهان دور بودم از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم به خاطر علاقه به سپاهان در بخش های دیگر خدمت کنم.

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

در جلساتی که با اقای عظیمیان داشتیم قرار بر این بود که از بدنه خود سپاهان سرمربی انتخاب کنیم و جلساتی در این بین با محرم نویدکیا داشتم و در چند جلسه که با او داشتم فهمیدم اشراف کامل به اصول روز فوتبال و شرایط فوتبال ایران دارد و از این موضوع شگفت زده شدم و بعد از مطرح کردن این موضوع در هیات مدیره تصمیم بر این شد که همکاری را با یکی از چهره های مهم و ماندگار سپاهان استفاده کنیم و در مورد کادری که قرار بود به ایشان کمک کنند هم به نتیجه رسیدیم و عزیزانی که قرار بود اضافه شوند هم ورود کردند و کار را شروع کردند.

ساکت در مورد انتخاب نویدکیا و امضای قرارداد سه ساله توضیح داد:

ما به گزینه های دیگر نگاهی نداشتیم و با بینش کامل و اعتماد و اعتقاد کامل این همکاری را انجام دادیم و در مورد همکاری 3 ساله هم باید بگویم این پیشنهاد خود نویدکیا بود و ما روی قرارداد 5 ساله نظر داشتیم که خود نویدکیا پیشنهاد داد 3 ساله باشد.

وی در مورد تیم‌های پایه گفت:

ما یک هارمونی فکری میان مربیان پایه و تیم بزرگسالان ایجاد کردیم و با توجه به اینکه خود نویدکیا خواستگاهش از فوتبال پایه سپاهان بود خودش هم نظر مثبتی روی این موضوع داشت و همین موضوع این تعامل را بیشتر کرد. ما همچنین تیم سپاهان نوین را به عنوان پشتوانه در اختیار داشتیم و نویدکیا خودش بازی‌های زیادی بین تیم بزرگسالان و تیم‌های پایه برگزار کرد تا استعدادها در میدان مسابقه خودشان را نشان دهند. ضمن اینکه نظارت ویژه ای روی استعداد های ناب تیم های پایه داشته باشیم. ما در این فصل یک رکورد داشتیم که چهار تیم پایه سپاهان به نیمه نهایی مرحله پایانی مسابقات کشوری رسیدند. نونهالان قهرمان، نوجوانان و جوانان نایب قهرمان شدند و تیم امید هم به مرحله نهایی رسید و این به خاطر کاری بود که در این سطوح انجام شد. بازهم می‌گویم چون سرمربی ما خواستگاهش از دل پایه های باشگاه است توجه ویژه ای به تیم های پایه دارد و به خاطر همین است که در طول فصل گذشته 10-12 بازی با رده های مختلف به صورت دوستانه برگزار کرده که علاوه بر حفظ آمادگی تیم اصلی، توجه به تیم های پایه هم مد نظر بوده است.

مدیرعامل سپاهان در مورد پروژه های استعدادیابی هم توضیح داد:

ما برای استعدادیابی در چند مرحله ثبت نام انجام دادیم و همیشه به قدری استقبال بالا بود که به سرعت ظرفیت سایت تکمیل می ‌شد و ما شرمنده عزیزانی می‌شدیم که نمی‌توانستیم در خدمتشان باشیم. ظرفیت آکادمی ما محدود است و به دقت مشغول رصد کردن استعدادهای اصفهان و شهرهای اطراف هستیم و در نظر داریم سپاهان را به نقطه ای برسانیم که بی نیاز از جذب بازیکن از تیم های دیگر باشد و در آینده نه چندان دور با داشته های خودش بتواند در فوتبال ایران به قهرمانی برسد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد