Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو انتخاب رییس و اعضای کمیسیون رمزارز و بلاکچین در شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، اولین نشست این کمیسیون به منظور تدوین ساختار کمیسیون و تهیه فهرست اهم اقدامات، از ساعت ۱۵:۰۰الی ۱۷:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ به صورت حضوری و غیر حضوری (ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست افشین آشوری، رییس کمیسیون ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رمزارز و بلاکچین دوره قبل جلسه را آغاز نمودند.

در ادامه به بحث و تبادل نظر در خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل کمیسیون پرداخته شد و مقرر شد دو کارگروه استخراج و تبادل که در دوره قبلی کمیسیون ایجاد شده اند به فعالیت خود ادامه دهند تا در خصوص تأسیس و سازماندهی سایر کارگروه ها در جلسات بعدی تصمیم گیری شود. همچنین با رأی اعضای کمیسیون، محمدجواد صمدی به عنوان دبیر کمیسیون رمزارز و بلاکچین سازمان نصر کشور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید

قالیباف: مجلس صرفا به آغاز بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی رای داده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام صنفی رایانه ای کمیسیون رمزارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد