Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:45:04 GMT

پژمان نوری به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۶۸۷

پژمان نوری به کرونا مبتلا شد

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی و بازیکن سابق تیم ملی، استقلال ، پرسپولیس و ملوان به کرونا مبتلا شد.

به گزارش مشرق، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی و بازیکن سابق تیم‌های ملی، استقلال و پرسپولیس تهران به کرونا مبتلا شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بیماری مدیرعامل ملوان اظهار کرد: مقداری حالت بیماری، تب و لرز و بدن درد داشتد که با تشخیص دکتر بابک صیاد تست کرونا دادند و متاسفانه تست‌شان مثبت اعلام شد و در حال حاضر حالتشان نرمال‌تر است ولی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم شاهین با اشاره به حضور پژمان نوری در کنار تیم برای روحیه بیشتر گفت: اتفاقا ایشان فردا هم قرار بود در کمیته انضباطی شرکت کنند که به علت حضور در قرنطینه به تهران نخواهتد رفت و پس از آن در دیدار با فولاد خوزستان در کنار تیم حضور ندارند و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهبودی کامل دست یابند.

وی با اشاره به دیدار نیمه نهایی در مقابل فولاد خوزستان افزود: خداروشکر همه چیز برای یک دیدار خوب عالی است و بازیکنان با انگیزه بالا در فکر پیروزی در مقابل فولاد خوزستان هستد و سه شنبه با پرواز مستقیم از رشت به خوزستان خواهیم رفت و ان شالله با دست پر به گیلان بر می‌گردیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو پرسپولیس پژمان نوری ویروس کرونا مشرق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پژمان نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!

سه تیم از استان خوزستان در آستانه سقوط به دسته پایین تر است

طرفداری | با رسیدن به 4 هفته پایانی لیگ برتر، جنگ بقا داغ تر از همیشه است. در این جنگ بقا اما، نام سه تیم از استان خوزستان دیده می شود!

نفت آبادان با آمدن فراز کمالوند حالا امیدوار است. آنها بازی خانگی مقابل مس رفسنجانی که این روزها با محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد را با حساب یک بر صفر پیروز شدند. نفت آبادان با این نتیجه 19 امتیازی شد و حالا کورسوی امیدی دارد.

استقلال خوزستان نیز یک بازی سخت خارج از خانه را با امتیاز به پایان رساند. در حالی که سپاهان از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، آنها توانستند با به ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشانند و 22 امتیازی شوند.

فولاد اما دو بر صفر از تراکتور شکست خورد تا با سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش برود. با توجه به بازی هفته آینده فولاد مقابل استقلال صدرنشین، شرایط برای این تیم بسیار نگران کننده است. برای هواداران این تیم، سقوط پرافتخارترین تیم استان خوزستان به لیگ آزادگان یک کابوس است و فولادی که چندی پیش در آسیا حضور داشت، حالا باید دغدغه بقا داشته باشد.

جدول لیگ برتر را در ادامه مشاهده می کنید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود