Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، «آنتونی فائوچی» مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا نسبت به وخیم‌تر شدن اوضاع این کشور بر اثر شیوع گسترده سویه جدید کرونا هشدار داد.

این مقام بهداشتی آمریکا با رد احتمالی قرنطینه در این کشور گفت: اگرچه درصدی از مردم واکسن زده‌اند، اما این مقدار به قدری نیست که جلوی شیوع را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فائوچی در عین حال با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان هشدار داد که وضعیت در این کشور در حال وخیم‌تر شدن است.

به گفته فائوچی، این کشور شاهد شتاب تعداد افراد مبتلا است و هر روز هفته این آمار در حال افزایش است.

مدیر مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا همچنین افزود: ما ۱۰۰ میلیون نفر در کشورمان داریم که شرایط واکسن زدن را دارند، اما واکسن نمی‌زنند و شیوع فعلی به طور عمده در میان کسانی است که واکسن نزده‌اند.

بر اساس تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) که اسناد آن به دست روزنامه واشنگتن‌پست و همچنین به رؤیت خبرگزاری فرانسه رسیده است، موارد ابتلا به سویه دلتای ویروس کرونا در این کشور به سرعت رو به افزایش است و احتمالاً باعث ایجاد وضعیت «حاد» ابتلا حتی در میان واکسینه شدگان می‌شود. در این گزارش تاکید شده که سویه دلتا به همان سرعت گسترش عفونت‌هایی مانند آبله مرغان در حال شیوع است و بر این اساس این ویروس را باید یکی از مسری‌ترین ویروس‌های شناخته شده در جهان دانست. در این سند آمده است که شیوع این گونه، در میان افراد کاملاً واکسینه شده نیز به اندازه افراد واکسینه نشده بالاست و بر این اساس باید پذیرفت که روش جنگ با کرونا تغییر کرده است.

کد خبر 5270708

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ویروس کرونا شیوع کرونا کرونای دلتا ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه طالبان لبنان فلسطین ترکیه ایران جمهوری آذربایجان آنتونی بلینکن سوریه تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سرلشکر بکیل صالح الوهبی، فرمانده گردان‌های الوهبی یمن تصریح کرد که آمریکا به طور مخفیانه از طریق نیروهای نیابتی و مستقیم خود برای تشدید تنش نظامی در یمن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: «فعالیت‌های آمریکایی‌ها محرمانه و شامل جلسات مخفیانه در مکان‌های مختلف از جمله حضرموت، المکلا، جزایر یمنی و عربستان سعودی است.»
 
الوهبی خاطرنشان کرد که استراتژی آمریکا با هدف انتقال مناقشه از دریا به زمین در یمن و تلاش برای دستیابی به مزیت استراتژیک و تضعیف تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکرات صلح است.
 
وی گفت که این امر می‌تواند تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن یمن به منظور دست کشیدن از حمایت خود از فلسطین در بحبوحه نسل‌کشی مداوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد.
 
فرمانده گردان‌های الوهبی یمن نسبت به اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح یمن و ملت یمن در صورت تشدید تنش‌ها هشدار داد.
 
وی اظهارات اخیر نیروی دریایی ایالات متحده در مورد عقب نشینی ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی از دریای سرخ به شرق مدیترانه را رد کرد و آن را صرفا تلاش برای فرار نظامی دانست.
 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه