Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

خداحافظی دو بازیکن معروف از پرسپولیس و سپاهان/ درخواست محمد بنا از مردم درآستانه رقابت کشتی گیران المپیکی/ استوری تامل برانگیز والیبالیست سابق

 

ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در واکنش به مغلوب شدن این تیم در مقابل ژاپن و حذف از المپیک توکیو، پستی را منتشر کرد و نوشت:

"بسیاری از روزنامه نگاران با من تماس گرفتند و خواستند نظر من را در مورد نتیجه تیم ملی ایران در بازی های المپیک توکیو بدانند. من نمی خواستم به کسی نظری بدهم زیرا مطمئناً هرچه بگویم بد فهمیده می‎شود. اما فقط می خواهم بگویم برای بچه های فوق العاده ای که بیش از 3 سال با آنها گذراندم ناراحت هستم. من ناراحت هستم زیرا می دانم که آنها بهترین تلاش خود را کردند ، من به خوبی می دانم که این روزها چقدر رویای حضور در المپیک و کسب نتیجه برای کشورشان را در سر داشتند. آنها حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند، بزرگ هستند. آنها عالی هستند، ورزشکارانی صادق و وطن پرست و مبارزانی بزرگ. حتی انتظار نداشته باشید که من انگشت به سوی همکارم آلکنو و کارکنانش بگذارم. آنها با فداکاری کار خود را انجام دادند. من می خواهم والیبال ایران در مبارزه برای کسب مدال در بازی های المپیک پاریس بسیار باهوش تر باشد."

 

بهروز عطایی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران نیز در واکنش به همین موضوع، استوری زیر را منتشر کرد.

 

شاهین طاهرخانی، بازیکن نساجی مازندران با اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"با تمام وجود باور كنيم
خداوند آنجا كه راه نيست
راه مي گُشايد و هرگز دير نميكند
فقط كافيـــست بدانيم ؛
او مي بيندُ مي داندُ ميتواند"

 

مهدی طارمی، بازیکن ایرانی باشگاه پورتو در تازه‎ترین فعالیت مجازی‌اش پست زیر را منتشر کرد.

 

محمد نوازی، بازیکن سابق فوتبال و مربی تیم فوتبال پدیده با اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‎اش نوشت:

"يك سال خيلي خوب در كنار مردم دوست داشتني مشهد را سپري كرديم و روزهاي سختي را براي حفظ و دفاع از اعتبار پديده گذرانديم . جا دارد به نوبه خودم مراتب سپاسم را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تيم که در راستای موفق شدن «پدیده» گام برداشتند را ابراز دارم .
در اين ميان حمايتهاي هواداراني كه در شهر و اماكن عمومي به ما روحيه دادند ستودني بود و بايد يك تشکر و قدردانی ویژه از طرفداران تیم«پدیده»که در سختی ها کنارمان بوده اند ودر تک تک لحظات همراه و هم قدممان بوده اندو تنهایمان نگذاشته اند و محبت و دوستی‌ها را بر قلب تیم« پدیده» بر افراشتند داشته باشيم . امیدواریم با توکل به درگاه خداوندمتعال بتوانیم در فصل جدید شاهد کسب افتخارات بیشتری برای مردم همیشه صبور «مشهد» باشیم."

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیکن فوتبال بازیکن تیم ملی والیبال ایران المپیک ۲۰۲۰ توکیو فضای مجازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا