Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:31:46 GMT

ستاره پرسپولیس در زدن گل قهرمانی دبل کرد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۳۹۶۴

ستاره پرسپولیس در زدن گل قهرمانی دبل کرد!

خبرورزشی – هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم، پرسپولیس به مسجدسلیمان رفت تا ضمن کسب سه امتیاز برای چهارمین فصل متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. وقتی قرار شد قهرمانی در وضعیت آب و هوایی ویژه و سخت خوزستان رقم بخورد شاید برخی تصور می‌کردند داستان پوکر سرخ‌ها باز هم یک هفته دیگر عقب بیفتد. گل دقیقه ۸۹ فولاد به ذوب‌آهن و محاسبات جدولی شرایط را به گونه‌ای رقم زد که تیم یحیی باید باز هم می‌برد و باز هم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تاریخ‌ساز شد. این چهارمین قهرمانی متوالی در لیگی بود که تیم‌ها به لحاظ فنی اختلاف چندانی با هم نداشتند اما پرسپولیس این اختلاف را ایجاد کرد که چهار هفته قبل از پایان فصل با اختلاف امتیاز دو رقمی سریع‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند.

پرسپولیس دقیقه ۳۵ با یکی از اندک کارهای ترکیبی که به نتیجه می‌رسید با سانتر پای چپ شیری و ضربه سر علیپور به گل رسید. با این گل به نظر می‌رسید داستان تمام خواهد شد چرا که سرخ‌ها استاد حفظ نتیجه و بردهای یک گله به حساب می‌آمدند اما شرایط این مسابقه نرمال نبود و هنوز زمان زیادی باقی مانده بود.

با این وجود مهدی عبدی در دقیقه ۵۸ گل دوم را زد تا خیال هواداران پرسپولیس از قهرمانی چهارم راحت شود اما نفت بعد از خلق یکی دو موقعیت با یک پنالتی و توپی که به دست سیدجلال خورد با ضربه ابراهیمی اختلاف را به حداقل رساند تا ماجرا کمی پیچیده شود.

میزبان بیش از بیست دقیقه فرصت داشت تا رکورد سریع‌ترین قهرمانی لیگ را خراب کند و پرسپولیسی‌ها را برای یک هفته دیگر منتظر نگه دارد اما موفق نشد تا سرخپوشان تهرانی در قهرمانی لیگ برتر پوکر کنند.

جمعه گذشته نیز مهدی عبدی توانست در دقیقه ۹ یکی از گل های تیمش به پیکان را زده و به نوعی در زدن گل قهرمانی پرسپولیس نیز دبل کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی عبدی پیکان پیکان خبر ویژه مهدی عبدی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است